185 kg barrel grease export

صادرات گریس با بسته بندی های تعریف شده و استاندارد مثل بشکه گریس 185 کیلویی شامل گریس کلسیم و گریس لیتیوم و گریس سیلیکون.
برای دسترسی به خرید مشاهده لیست قیمت گریس و گریس صادراتی در بسته بندی مختلف باما ارتباط بگیرد و  مشخصات و محصول نمونه های مختلف را مشاهده نمایید.

صادرات گریس

صادرات گریس

صادرات انواع مشتقات روغن از ایران به بازارهای کشور های اطراف بسیار مورد توجه می باشد این محصول به دلیل قیمت پایین و کیفیت بالا به نسبت محصولات مشابه قابلیت رقابت پذیری خوبی با کشورهای مختلف دارد. بنابراین مهم ترین موضوع در تولید گریس امکان تولید این محصول با مواد اولیه ای می باشد که در ایران برای کارخانه های تولید گریس دسترسی خوبی دارد بنابراین وجود مواد اولیه بصرفه و ارزان و همچنین هزینه های پایین تولید این محصول در ایران شرایط را برای صادرات قابل توجه انواع گریس تولید شده در مجموعه تولیدی با استانداردهای تعریف شده فراهم می نماید.
/>مزیت های صادراتی زیادی در خرید گریس از بازار ایران وجود دارد و این موضوع قطعا برای تجار و بازرگانان کشورهای دیگر که قصد خرید انواع محصولات مختلف از جمله گریس های مختلف را دارند کاملا واضح و بصرفه می باشد و همین موضوع در اصل موجب می شود که مزیت های رقابتی و مقایسه انواع گریس صادراتی در بازار ایران و گریس های تولید شده توسط سایر کشورها موجب تشویق به خرید این محصول از بازار ایران شود.

خرید بشکه گریس

خرید بشکه گریس

انواع مختلفی از گریس های مختلف در بازار خرید و فروش و عرضه این محصول وجود دارد از این رو برای صادرات محصولات مختلف از بازار ایران نیازمند مشخص بودن نوع محصول مورد نظر و البته نوع بسته بندی مورد نظر برای این محصولات است. اهمیت زیادی برای کیفیت گریس در بازار فروش این محصول وجود دارد و معمولا مواد اولیه و افزدنی هایی که برای تولید گریس استفاده می شود برای گریس بازار داخل و مصرف داخل کیفیتی تعریف شده دارد و همچنین برای بازار صادراتی این محصول نیز مزیت و سطح کیفیت کاملا متفاوت و مشخصی می بایستی داشته باشد.
اهمیت سطح کیفیت و استاندارد بودن گریس در نهایت در مرحله اظهار انواع گریس در گمرک کاملا واضح می شود زیرا این محصول در نهایت امر بر اساس اعلام و اظهار کارخانه تولید کننده این محصول و با استانداردهای تعریف شده برای گریس اظهاری شده می بایستی مطابقت داشته باشد.
هر گونه تفاوت در گریس با استاندارد در مرحله اول از صادرات محصول ممانعت می شود و در مرحله بعد به دلیل غیر استاندارد بودن محصول قطعا شرکت تولید کننده محصول با محدودیت هایی برای تولید و حتی جرایم بازدارنده بمنظور تولید محصول غیر استاندارد همراه خواهد شد.
مقصد و فروش انواع گریس بر اساس نوع بسته بندی و مقصد صادراتی که با کانتین یا بصورت زمینی ارسال شود شرایط کاملا متفاوتی در قیمت تمام شده دارد.
در بازار خرید و فروش انواع محصولات مشابه گریس نیز شرایط کاملا متفاوتی تعریف شده است زیرا نوع استفاده از گریس های مختلف باعث شده است که بسته بندی مختلف برای این محصول مورد نیاز باشد و بر اساس همین موارد در نهایت مزیت بازار یابی و فروش بیشتری فراهم می شود.
نکته حائز اهمیت در تولید و  فروش گریس نوع محصول و در نهایت یا مرحله بعدی استاندارد این محصول است که می بایستی کیفیت بالاتری از نمونه محصولات مشابه خارجی داشته باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *