ادتیو روغن موتور

روغن موتور یکی از ابزار ضروری برای هر دستگاهی بوده و از اصلی ترین نیازهای هر موتوری محسوب می شود زیرا عملکرد مناسب این موتور به کیفیت و کارایی روغن موتور نیز بستگی دارد.

موتور خودرو در عملکرد آن سهم بسیاری دارد و به عنوان قلب تپنده آن شناخته می شود و در صورتی که به آن بی توجهی کنیم می تواند خسارت های جبران ناپذیری به خودرو وارد کند.

برای اینکه عمر موتور خودرو را افزایش دهیم باید از روغن موتوری استفاده کنیم که کیفیت زیادی داشته باشد و این امر تا حد زیادی به طول عمر موتور کمک می کند و برای همه خودروها از اهمیت زیادی برخودار است.

روغن ادیتو یکی از روان کننده های مهم در هر ماشینی است که به همراه پلیمر وارد چرخه تولید روغن موتور می شود که این دو ماده باعث افزایش کیفیت آن می شوند‌.

ادیتو روغن موتوری با کیفیت تضمینی است که در تمام نقاط ایران خرید و فروش می شود اگر به دنبال روغن موتور با کیفیت بالا هستید، پیشنهاد می کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

ادتیو روغن موتور

آشنایی با ادتیو روغن موتور

روغن موتورهای صعنتی دارای برندهای زیادی هستند که هر کدام از آنها توانایی و ویژگی های خاص خود را دارند.

یکی از مهم ترین کارکردهای آنها می توان به کاهش اصطکاک میان دو سطح اشاره کرد که روغن موتور به عنوان روان کننده در بین دو سطح قرار می گیرد و با پایین آوردن نیروی مقاومت در مقابل حرکت، نیروی اصطکاک را کاهش می دهد.

به طور کلی روغن موتور های صنعتی از دوبخش روغن پایه و مواد افزودنی تشکیل می شوند که هر کدام از این دو بخش خواص ویژه ای دارند.

به عنوان مثال بخش مواد افزودنی توانایی بالا بردن خواص فیزیکی، مکانیکی و تریبو‌لوژیکی را دارد و برای ایجاد خواص های بیشتر به روغن های پایه افزوده می شوند.

تمام روغن های موتور احتیاج به مواد افزودنی دارند به این دلیل که عملکرد و کارایی آنها بهبود پیدا می کند.

زیرا به تنهایی برای موتور ماشین ها کاربردی ندارند و از این جهت است که به مواد افزودنی در همه حال احتیاج است.

نکته جالبی که وجود دارد این است هنگامی که مواد افزودنی به روغن پایه اضافه می شود در زمینه اصلاح روان کنندگی، گرانروی و بهبود دهنده هدایت حرارتی نقش ویژه‌ای دارند و روغن های صنعتی با کاهش اصطکاک میان ابزارهای موتور در حرکت سریع آن نقش مهمی دارند.

کف کردن موتور ماشین تاثیر منفی دارد و باعث می شود که اکسیداسیون‌ داخل موتور افزایش پیدا کند و بیشتر‌ با هوای آزاد مخلوط شود در نتیجه انتقال نامناسب روغن موتور می تواند بر سیستم کل و روانکاری تاثیر بگذارد که در ادامه مشکلات دیگری را در پی خواهد داشت.

علاوه بر این ها کف کردن موتور ماشین می تواند بر تاثیرات مکانیکی منفی نقش مهمی داشته باشد و کف کردن روغن موتور رابطه مستقیمی با خود روغن موتور دارد که باعث ایجاد فعال شدن نیروی کشش سطحی روغن پایه می شود‌.

خرید ادتیو روغن موتور

از دیگر نکاتی که در هنگام افزودن روغن موتور ادیتو باید به آن توجه کنید این است که برای اطمینان از اینکه موتور به درستی روغن کاری شده است، توصیه می شود سطح روغن را به طور مرتب بررسی کنید.

توصیه می شود هر 1000 کیلومتر را بررسی کنید و هنگامی که چراغ موتور خودروی شما به رنگ زرد چشمک می زند، باید فورا واکنش نشان دهید.

اگر سطح روغن واقعاً خیلی پایین است مقدار لازم روغن موتور را که قبلاً پر شده است پر کنید، ما ترکیب روغن های مختلف را همانطور که در بالا توضیح دادیم توصیه نمی کنیم.

اگر خودتان روغن را تعویض نمی کنید  همیشه روغنی که دوباره پر شده را از کارگاه مورد اعتماد خود بخواهید البته می توانید مشخص کنید که از چه روغن موتوری استفاده شود.

سطح روغن را فقط زمانی بررسی کنید که موتور گرم و در دمای کارکرد باشد و مطمئن شوید که وسیله نقلیه مستقیم است و در سراشیبی پارک نشده است.

بعد از خاموش کردن موتور، باید حدود پنج دقیقه طول بکشد تا اندازه گیری انجام شود سپس این می تواند باعث شود که روغن هنوز گرم در موتور ته نشین می شود

سپس کاپوت را باز کرده و میله اندازه گیری را بیرون بیاورید، معمولاً میله را می توان با یک حلقه زرد تشخیص داد.

میله اندازه گیری را با پارچه ای پاک کنید و دوباره آن را در قسمت موتور قرار دهید در بهترین حالت، سطح روغن اکنون باید بین دو علامت باشد.

سپس سطح روغن در حالت بهینه است و اگر روغن زیادی در موتور وجود دارد باید آن را تخلیه کنید.

آن را دور بریزید و رقیق شدن روغن را بررسی کنید اگر روغن در موتور خیلی کم است، باید روغن موتور را پر کنید.

هنگام پر کردن مجدد، به آرامی ادامه دهید و فقط مقادیر کمی اضافه کنید سپس سطح را به طور مرتب آزمایش کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

این کار از پر شدن بیش از حد موتور جلوگیری می کند و اگر سطح روغن موتور بیش از حد بالا باشد، ممکن است آسیب به موتور رخ دهد که کف کردن روغن موتور ممکن است اثر روانکاری را مختل می کند.

فروش خرید ادتیو روغن موتور

خرید ادتیو روغن موتور

اگر قصد خرید ادیتور روغن موتور را داشته باشید باید قبل از خرید به نکات مهمی توجه کنید که رعایت آنها به شما کمک میکند که محصولی با کیفیت و درجه یک برای خودروی خود تهیه کنید.

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید این محصول می تواند به شما کمک کند دقت به نشان استاندارد روی بسته بندی محصول می باشد در صورتی که این نشان وجود نداشته باشد کیفیت و کارایی محصول پایین خواهد بود.

کارشناسان مجموعه ما با چندین سال سابقه درخشان در زمینه خرید و فروش روغن موتور در کنار شما هستند که بتوانید بهترین تجربه را کسب کنید و اگر قصد ثبت سفارش داشتید می توانید از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید.

قیمت ادتیو روغن موتور

این روغن موتورها به عنوان پر فروش ترین روغن خودروها شناخته می شوند و قیمتی بین ۱۰۰٫۰۰۰ تا ۹۰۰٫۰۰۰ تومان دارد و ممکن است این بازه قیمتی بنابر شرایط موجود کاهش یا افزایش پیدا کند.

برای دریافت قیمت های بروز می توانید به صفحات قیمت آنلاین مراجعه کنید تا از آخرین بروزرسانی ها مطلع شوید همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما همراه باشید‌.

1 دیدگاه

  • سلام وقت بخیر
    بنده برای مصرف شخصی میخوام خرید کنم آیا خرده فروشی هم دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *