قیمت انواع جی پی اس خودرو در مرکز فروش جی پی اس چگونه محاسبه می شود؟ اگر خودرویی جی پی اس داشته باشد چقدر در پیشگیری از سرقت خودرو اثر گذار خواهد بود؟ در صورت سرقت ماشین عملکرد و نقش جی پی اس در بازیابی سریع خودرو و یا خاموش کردن خودرو سرقت شده از فاصله دور چقدر در  کاهش زیان ناشی از سرقت خودرو اثر گذار خواهد بود.

قیمت  جی پی اس خودرو، مرکز جی پی اس ارزان

قیمت انواع جی پی اس خودرو در مقایسه با لوازم و ملزومات داخل خودرو و قیمت خود خودرو در حال حاضر اصلا قابل مقایسه نیست .همانطور  که مستحضر هستید بعد از سرقت خودرو قطعات جانبی به سرعت از خودرو باز می شود. که در ذیل به لیست این قطعات می  توان  اشاره  کرد.

  1. ecu یا همان کامپیتور خودرو
  2. باتری خودرو
  3. زاپاس ، چرخ و متعلقات
  4. ضبط و پخش
  5. مخزن گاز در صورت دوگانه بودن ماشین
  6. لاستیک  زیر خودرو در صورت نو بودن
  7. قطعات موتوری  قابل فروش

جی پی اس خودرو با داشتن ابزارهای مختلف مانع از زمان دادن به سارق می شود. این موضوع خیلی مهم است به این دلیل که قطعات ذکر شده  در بالا هزینه های زیادی را به مالک خودروتحمیل می کند.
حدود قیمت اقلام اصلی که معمولا بعد از سرقت خودرو باید مالک خودرو مجدد برای خودرو از لوازم یدکی خودرو تهیه کند بالغ بر 100،000،000 ریال خواهد بود. و این در حالی است که قیمت انواع جی پی اس خودرو که البته مانع از سرقت خودرو هم شود حدود 10% این مبلغ است .

 

جی پی اس خودرو ارزان،  مزایای جی پی اس

  • اخطار به صاحب خودرو مبنی بر خطر سرقت خودرو
  • جلوگیری از روشن شدن خودرو بدون سوئیچ
  • خاموش نمودن خودرو با تلفن همراه بمحض آگاهی از سرقت خودرو
  • مشاهده موقعیت مکانی خودرو روی گوشی همراه
  • امکان مشاهده موقعیت و مسیر تردد خودرو روی گوشی همراه
  • امکان مشاهده سرعت تردد خودرو روی گوشی همراه
  • امکان استارت زدن و روشن کردن خودرو از فاصله دور

مرکز فروش جی پی اس خودرو اندروید

قیمت انواع جی پی اس خودرو در مرکز فروش جی پی اس وجود دارد. برای خودرو و کاربرد مرتبط با جی پی اس خودرو معمولا  موضوع سرقت خودرو بیشتر مورد نظر مشتریان و خریداران عمده این محصول است.
مزیت جی پی اس خودرو در نشان دادن دقیق موقعیت ان است. دقت اعلام موقعیت خودرو توسط جی پی اس به 1 متر کاهش یافته است . و این باعث می شود که شما وسیله مورد نظر را قطعا در محل اعلام شده توسط جی پی اس می توانید بیابید.
قیمت انواع جی پی اس خودرو در مرکز فروش جی پی اس خودرو انواع جی پی اس در دسترس شما است تا بتوانید بهترین انتخاب را با شرایط محیط خود داشته باشید و هزینه مناسبی نیز در قبال پرداخت نمایید.
می توان گفت که جی پی اس خودرو اندروید این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید بصورت انلاین موقعیت خودرو را در نقشه مشاهده نمایید

نمایندگی فروش انواع جی پی اس قیمت انواع جی پی اس خودرو

قیمت انواع جی پی اس خودرو به دلیل نیاز به نصب و راه اندازی جی پی اس روی خودرو می بایستی به نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش این محصول در شهرستان ها مراجعه نماید.شما می توانید با تماس با نزدیکترین نمایندگی فروش این محصول را بشناسید و برای خرید مراجعه نمایید. 
خدمات نمایندگی فروش جی پی اس ، با نصب جی پی اس روی خودرو آغاز می گردد . مهمترین موضوع در نصب چی پی اس شناخت از سیستم برق خودرو است که البته این موضوع هم برای خودروهای متفاوت هم تفاوت هایی دارد. و معمولا کسانی که کار برق خودرو را انجام می دهند در بازار بنام سیم کاش معرف هستند و آشنایی باسیستم برق خودروهای معمول بازار را کاملا دارند. 
قیمت انواع جی پی اس خودرو پس از نصب جی پی اس خودرو زمان تعریف شماره همراه راننده به عنوان کاربر این سیستم می رسد. بدین معنی که بعد نصب جی پی اس روی خودرو می توان شماره تماس راننده را بعنوان کاربر تعریف نمود تا بتواند با همراه راننده ارتباط بگیرید و آلارم های مربوط به سیستم اخطار به راننده مبنی به سرقت خودرو به راننده پیامک نماید و همچنین فرمان های راننده را نیز به جهت خاموش کردن خودرو نیز اجرا نماید.

اعطای نمایندگی فروش انواع جی پی اس در شهرستان

امروزه استفاده از جی پی اس خودرو یک الزام برای حفظ سرمایه هر خانواده محسوب می شود. به دلیل گستردگی منطقه جغرافیایی ایران عزیز امکان نصب جی پی اس خودرو توسط تمامی مشتریان در دفتر مرکزی ممکن نیست . قیمت انواع جی پی اس خودرو بنابراین شرکت با واگذاری نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش جی پی اس به افرادی متخصص و ذی صلاح توانسته است مشکل مشتریان را در این خصوص مرتفع نماید.
متخصصین و نمایندگی های فروش ما در شهرستان پس از نصب خدمات پس ازفروش را برای شما فراهم می نمایند . قیمت انواع جی پی اس خودرو این خدمات شامل گارانتی کامل کالا وخدمات است . و در صورتی که مشکلی در عملکرد جی پی اس خودرو و یا ردیاب خودرو مشاهده شود ایراد را مرتفع نموده و در صورت نیاز باتعویض قطعات معیوب و اصلاح  و یا تعویض کل مجموعه اقدام به مرتفع نمودن مشکل مشتری می نمایند.

قیمت جی پی اس ردیاب ضد سرقت خودرو 

قیمت انواع جی پی اس خودرو بزرگتیرین مصرف جی پی اس خودرو برای ردیابی خودروهایی موثر است که ممکن است مورد سرقت قرار گیرد. قیمت بالای خودروها در حال حاضر و محدودیت های درامدی و همچنین دلیل متعدد و مستند دیگر باعث می شود که بهترین گزینه برای کاهش هزینه های سرقت خودرو پیشگیری از سرقت است.
بهترین مزیت و قابلیت جی پی اس خودرو قبل و بعد سرقت است. قبل از سرقت با آگاه نمودن راننده از احتمال سرقت خودرو با ارسال پیامک هشدار و بعد سرقت با خاموش کردن خودرو و ردیابی مسیر تردد و محل توقف خودرو به راننده بهترین کمک به مالبخاته است.
قیمت انواع جی پی اس خودرو و قیمت ردیاب خودرو به نسبت قیمت یک خودرو اصلا قابل مقایسه نیست .بنابراین با خرید جی پی اس ردیاب برای خودرو ضمن اینکه اسایش و راحتی را برای شما فراهم می اورد . همچنین باعث می شود در صورت بروز سرقت در کمترین زمان ممکن خودرو مسیریابی و با کمترین خسارت برگردد.
در صورت نیاز می توانید جه مشاوره با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *