قیمت عمده روغن موتور در عمده فروشی روغن موتر و خرید و فروش عمده روغن موتور در عمده فروشی روغن موتور در کرج و یا عمده فروشی روغن موتور شیراز همانند عمده فروش روغن موتور در اصفهان قیمت روغن موتور به روز می باشد و روغن موتور الوند و روغن موتور پترومکس نیز عرضه می شود.

برای افرادی که دارای خودرو می باشند همیشه به دنبال خرید روغن موتور مرغوب از جمله روغن موتور بنزینی خوب هستند تا خودرو آن ها دارای بازدهی بهتری گردد. به طور کلی روغن موتور ها دارای تنوع زیادی هستند و بسیاری از افراد به خصوص برخی تولید کننده ها، انواع روغن موتور بنزینی را به طور عمده خریداری می کنند چرا که قیمت عمده روغن موتور نسبت به خرید جزء آن با صرفه تر است و از سوی فروشنده به آنها تخفیفاتی ارائه می گردد. عرضه عمده انواع روغن موتور توسط کارخانجات سازنده و برخی از نمایندگی های فروش انجام می گیرد تا این تولیدی ها بتوانند روغن موتور اصل و مرغوب را در سطح بازار به شیوه های مختلف توزیع نمایند.روغن موتور بنزینی | عرضه عمده انواع روغن موتور

قیمت عمده روغن موتور انواع روغن موتورهای بنزینی

انواع روغن موتورهای بنزینیقیمت عمده روغن موتور انواع روغن موتورهای بنزینی که توسط شرکت های مختلف در پتروشیمی های گوناگون تولید می گردد دارای ویژگی های منحصربه فردی است که مطابق با موتور انواع خودرها و روغن صنعتی ساخته می شوند.

پس به هنگام خرید روغن موتور علاوه بر قیمت آن باید به استاندارد لازم روغن موتور توجه کرد تا موجب کاهش اصطحکاک موتور خودرو گردد و و عملکرد موتور خودرو را بالاتر ببرد.

همان طور که می دانید روغن موتورها یکی از محصولاتی هستند که از مخلوط روغن های پایه نفتی که خود به پنج گروه تقسیم می شوند با افزودنی های دیگر تولید می گردند.

از جمله این روغن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. روغن های پایه معدنی یا منیرال که یکی از روغن های شناخته شده ای است که از نفت خام تولید شده و دارای قدمت زیادی می باشد و مصرف بالای در بین مشتریان دارد.
  2. روغن های پایه سنتیک یا روغن های مصنوعی نیز دارای انواع مختلفی می باشد از این وغن بر بار اول در موتور جت استفاده شد اما به دلیل مزایای بالایش در موتور خودرو های گوناگون نیز به کار گرفته شد.
  3. روغن های نیمه سنیک که ترکیبی از روغن های سنیک و روغن های پایه معدنی اند.
  4. روغن های گروه 3 که از محصولات جدید روغن موتور محسوب می گردند و از بهینه شدن روغن پایه معدنی تولید می شوند.
  5. روغن های تصفیه ای.

مواد افزودنی که به این روغن ها اضافه می گردد و موجب می شود کیفیت روغن موتور بالاتر رود شامل پاک کننده ها، معلق کننده ها، مواد ضدزنگ، مواد ضدسایش، مواد ضدفرسایش موتور، مواد ضد کف، مواد خنک کننده و … هستند.
روغن های موتور اصل دارای تمام این افزودنی ها می باشد تا نیاز به استفاده از مکمل های روغن به حداقل برسد و بهتر است تا حد ممکن از مکمل های روغن استفاده نگردد.

برای خرید مرغوب ترین انواع روغن موتور بنزینی بهتر است آن را از برندهای برتر روغن موتور تهیه کرد چرا که تعداد مشتریان بالای این برندها نشان از کیفیت بالای محصولات این تولیدکنندگان دارد.

اما بهترین روغن موتورها بر روی موتور خودرو وظایفی را انجام می دهند که موجب محافظت از موتور خودرو شده و قابلیت های و عمر مفید آن را بالا برده است.

از جمله آن روانکاری، کاهش سایش قطعات خودرو، شست و شوی داخل موتور، تمیز نگه داشتن قطعات داخل موتور از جمله دوده و رسوبات بین قطعات موتور، آب بندی کامل موتور، کاهش حرارت بین قطعات داخلی موتور، کارکر بهینه قطعات، متحرک موتور، محافظت قطعات موتور در برابر خوردگی، ضربه گیری می باشد.

اما کیفیت انواع روغن های بنزینی به عوامل همچون کیفیت مواد افزوده شده به روغن موتور،فیلتر روغن موتور، درجه استاندارد روغن موتور، غلظت این محصول از مهمترین فاکتورهای تأثیرگذار بر قیمت و کیفیت روغن موتورهای بنزینی می باشند.
انواع روغن موتورهای پرفروش بنزینی را می توان در عمده فروشی روغن موتور با قیمت مناسب یافت چرا که فروش با حجم بالا روغن موتور موجب سود زیاد برای کارخانجات تولید این محصول خواهد داشت.

از این رو قیمت عمده روغن موتور معمولا در نمایندگی های فروش و عمده فروشی ها نسبت به خرید جزء آن ارزان تر تمام می گردد و تخفیفاتی برای مشتریان در نظر گرفته می شود.

اگر قصد خرید روغن موتور بنزینی را دارید می توانید یا به صورت حضوری به دفاتر پخش نمایندگی ها و عمده فروشی های توزیع کننده انواع روغن موتور روغن موتور پارس مراجعه نماید.
اما بسیاری از شرکت های تولید کننده و توزیع کننده این محصول با راه اندازی سایت های فروش اینترنتی خود کار خرید و فروش روغن موتور را برای مشتریان بسیار آسان نموده اند.

بنابراین مشتریان می توانند خیلی ساده با چند کلیک کوتاه از راه های دور و نزدیک به خرید عمده و جزء انواع این محصول بپردازند و در کمترین زمان ممکتن آن را در محل مورد نظرشان تحویل بگیرند.

آسانی خرید و فروش و کاهش هزینه ای جانبی مشتریان موجب شده است که افراد زیادی به خرید اینترنتی این محصول روی بیاورند و از آن استقبال کنند.

استانداردهای لازم روغن موتورهای بنزینی

استانداردهای لازم روغن موتورهای بنزینی

بسیاری از مشتریان زمانی که برای خرید انواع روغن موتور انواع روغن دنده به بازار مراجعه می نمایند با تنوع بالای انواع روغن موتور روبرو می شوند و دچار سردگمی خواهند شد.
یکی از نکاتی که بهتر است به هنگام خرید روغن موتورهای گوناگون رعایت شود خرید این محصول از تولید کننده برتر روغن موتور می باشد.
بدین صورت که انواع روغن موتور ایرانی یا روغن موتور خارجی را از بهترین و شناخته ترین برندها تهیه کنید و سعی شود تا حد امکان از خرید فله روغن و حتی بسته بندی آن از برندهای ناشناس امتناع کرد.

قیمت عمده روغن موتور روغن موتور باکیفیت جهت استفاده در موتورهای بنزینی معمولا بر اساس استانداردهای تعیین می گردد.

می توان از استانداردهای لازم روغن موتورهای بنزینی به مواردی همچون استاندارد آمریکایی انیستیتو نفت آمریکا API، استاندارد اروپایی ACEA، استاندارد ژاپنی JASO و استانداردILSAC و استاندارد MIL-L اشاره کرد.

 اکنون به شرح این موارد می پردازیم:

 استاندارد روغن موتور API:

انستیتو نفت آمریکا انواع روغن های تولیدی خود را براساس کیفیت و فناوری ساختشان کدگذاری کرده است.
معمولا به این طریق می باشد که حرف اول نماد بنزینی یا دیزلی بودن روغن و حرف دوم نشان از سطح کیفیت روغن موتور را نمایش می دهد.
روغن موتورهای بنزینی با حرف S نمایش داده می شوند و حرف دوم از حرف A  شروع و تا حرف N ادامه داشته است.

استاندارد روغن موتور ACEA:

این استاندارد مربوط به انجمن خودرو سازان در اروپا می باشد که به طور کلی استاندارد روغن موتور را در آخرین رده بندی خود در سال 2004 به سه گروه تقسیم کرده است که به شرح زیر می باشد:

  • A/B = برای خودروهای بنزینی و دیزلی سبک
  • =C خودروهای دیزلی و بنزینی سازگار با مبدل های کاتالیستی
  • =E خودروهای دیزلی سنگین

استاندارد روغن موتور JASO:

این روغن موتور در سازمان استاندارد خودرو ژاپن تولید شده است که بیشتر سطح کیفی روغن موتور موتور سیلکت ها را مورد بررسی قرار داده است که معمولا سطوح کیفی این استانداردها به صورت FB و FC و FD می باشد.

استاندارد روغن موتور ILSAC:

این سازمان بعد از این که بسیاری از مصرف کنندگان از سطح کیفی استاندارد های مختلف و به روز روغن موتور ناراضی بوده اند ایجاد شدو با بررسی و تعریف روغن موتورهای بنزینی کار خود را آغاز کرده است.

امروزه برخی از خودروسازان در دفترچه خودرو از این استاندار را جزء استاندارد برتر روغن موتور بنزینی معرفی می کنند.
بر روی بسته بندی روغن موتور ها این استاندارد حک گردیده است که معمولا به صورت GF-1 تا GF-6 طبقه بندی می گردد در این استاندارد کیفیت و گرانروی روغن رعایت گردیده است.

استاندارد روغن موتور MIL-L:

از این روغن موتور از جمله روغن های می باشد که کاربرد نظامی دارد و دارای کیفیت های مختلفی می باشد.

در ایران معمولا از استاندارد API به عنوان تعیین کننده سطح کیفی روغن موتور استفاده می گردد و معمولا  مشتریان به هنگام خرید روغن موتور مناسب خودرو آن را بر پایه این استاندارد انتخاب می نمایند.

همچنین در روغن موتور بنزینی بر اساس استاندارد SAE میزان ویسکوزیته ی موتور مشخص می شود که نشان می دهد که روغن موتور در چه شرایط آب و هوایی همانند شرایط گرم سیر و سردسیر مناسب تر است.

یکی از مهمترین استانداردهای روغن های موتور بنزینی تعیین پایه روغن موتور می باشد که هر یک از برندهای سازنده معمولا از پایه های مختلف جهت تولید روغن استفاده می نمایند.

 از جمله نمونه های پرکاربرد این پایه ها موارد زیر می باشد:

  • روغن موتورهای مینرال
  • روغن موتور نیمه سنتتیک
  • روغن موتورهای تمام سینتتیک

از پرکاربرد ترین روغن موتورهای بنزینی می توان به سه سطح کیفیت زیر اشاره کرد:

SN:
در سال 2010 تولید شده و در خودروهای مدرن 2010 مورد استفاده  قرار گرفته است، این روغن ها دارای مقاومت بیشتر در برابر اکسیداسیون هستند، همچنین مقاومت بالاتر در پوشش گذاری داشته و  محافظت در برابر رسوب گذاری و عملکرد بالایی آن در دماهای پایین از خصوصیات آن می باشد.
این روغن با گریدهای سبک موجب صرفه جویی در مصرف سوخت خواهد شد. ویژگی های بارز این روغن ها کارکرد بالای 6000 کیلومتر در آن ها می باشد.

SM:
 در سال 2005 به بازار عرضه شده است و دارای ویژگی های بی نظیری همچون خاصیت پایداری بالا اکسیداسیون و سایش می باشد.

محافظت بالا در رسوب گذاری بر روی قطعات و کارایی بهتر در دمای پایین در گریدهای سبک می باشد. این استاندارد روغن تا 5000 کیلومتر عملکرد بالا دارد.

sl:

مورد مصرف این روغن در خودروهای 2004 است و بر اساس استاندارد API می باشد و با درجه گرانروی SAE است که کارکرد این محصول 5000 کیلومتر یا بیشتر می باشد.

طبقه بندی سطح کیفیت انواع روغن موتور

طبقه بندی سطح کیفیت انواع روغن موتورقیمت عمده روغن موتور روغن موتور بهران در طبقه بندی سطح کیفیت انواع روغن موتور  تعیین می کند که چه روغن موتوری مناسب کدام نوع از موتورهای بنزینی و دیزلی می باشد.

انواع روغن موتور شامل روغن موتور هیدرولیک، روغن موتوردیزلی و روغن موتور بنزینی می باشند.
در اینجا به بررسی برخی از کیفیت های رایج و پرکاربرد انواع روغن موتور می پردازیم:

CA :  این روغن موتور مناسب خودروهای مدل ۱۹۴۰ تا ۱۹۵۰  می باشد که با سوخت دیزل به راحتی کار می کنند. ( این روغن مناسب برای سوخت های با درصد گوگرد پایین است).

CB :  این روغن برای خودروهای مدل ۱۹۴۹-۱۹۶۰ با سوخت دیزلی در شرایط معمولی کار می کنند مناسب می باشد (سوخت های که حاوی درصد بیشتری از گوگرد هستند).
این روغن ها مانع  از زنگ زدگی یاتاقانها و رسوبات ناشی از سوخت نامرغوب در دماهای زیاد می شوند و موجب عملکرد و عمر بالایی موتور می شوند.

CC :  این روغن در خودروهای مدل ۱۹۶۱ در شرایط های کاری معمولی تا سخت که دارای موتورهای دیزلی هستند و مطابق با استاندارد MIL-L2104B می باشند.
این 
روغن ها معمولا دارای مقاومت بالای مقابل رسوبات ناشی از دماهای زیاد در موتورهای دیزلی  و سوپر شارژ سبک با شرایط کاری معمولی تا سخت هستد و از زنگ زدگی و فرسایش موتور جلوگیری می نمایند.

این روغن ها کاربردهای فراوانی در بین خودرو ها و مصارف دیگر دارند که از جمله آن می توان به استفاده از آن در کامیون ها، کارخانجات، موتورآلات ساختمانی و در انواع تراکتورها اشاره کرد.

CD :  این روغن مخصوص خودروهای دیزلی می باشد که مدل ۱۹۵۵ به بعد هستند و در موتورهای دیزلی  که سوختی نامرغوب دارند و در شرایط های سخت کار می کنند.
معمولا در این خودروها موتورهای دیزلیشان دارای سوپر شارژ و توربو شارژ با دور زیاد است و سوخت نامرغوبی دارند که درصد گوگرد آن بالا حدود ۰/۵%می باشد.
همچنین این سرویس در موتورهای بنزینی خودروهای که در شرایط سخت کار می کنند مطابق با استاندارد MIL-L42104C ،D استفاده شود .
این روغن ها  به طور معمول مانعی در برابر خوردگی یاتاقان ها می باشد و از ایجاد رسوبات از سوخت نامرغوب در دماهای زیاد جلوگیری می کند.

CD-H :  این روغن موتور دیزلی مناسب خودروهای مدل ۱۹۸۷ می باشد که دارای ویژگی و سطح کیفیت CD می باشد و به از انواع روغن موتور درجه یک به شمار می رود.

CE : این روغن مناسب موتور دیزل خودرو های با مدل ۱۹۸۷ و بیشتر برای  موتور هایدیزلی سوپرشارژ و توربوشارژ طراحی شده است که در شرایط مختلف کاری همچون سرعت پایین و بار بالا و همچنین سرعت و بار بالا به کار می رود و مطابق با استاندارد MIL-L2104F است.

CF-4 : این روغن برای موتورهای دیزلی چهار زمانه مدل ۱۹۹۰ به کار می رود که با دور بالا حرکت می نمایند و از آنها به جای روغن با سطح کیفیت CE ,CD نیز استفاده می کنند و مطابق با استاندارد MIL-L2104F است.

CF :  از این روغن در موتور دیزلهای همچون سوپر شارژ و توربو شارژ دو زمانه استفاده می کنند که خودروهای آن مدلهای ۱۹۹۴ می باشد و عملکردی در حد سطح کیفیت CD دارد.

CF-2 : این روغن در موتورهای دو زمانه  دیزلی  خودروهای مدل ۱۹۹۴ مورد استفاده قرار می گیرد که با سطح کیفیت CD-H نیز یکسان است.

CG-4 :  این روغنجهت استفاده در دیزلهای چهار زمانه مدل ۱۹۹۵ که با دور بالا  طراحی شده است که با سطح کیفیت روغنها ی CG-4 ,CE ,CD نیز هماهنگی دارد.

CH-4 : این روغن مناسب جهت استفاده در دیزل های چهار زمانه مخصوص مدل ۱۹۹۸ که با دور بالا طراحی شده است و نیاز سطوح کیفیت CF4 ,CG-4 را نیز تأمین می کند.

CI-4 : این روغن مناسب جهت استفاده موتورهای دیزلی سبک، متوسط و سنگین  می باشد که دارای خصوصیاتی همچون کاهش اکسیدهای نیتروژن (Nox) تا حد ۵۰%  می باشد با استفاده از گازهای خروجی خنک شده از اگزوزاست.

SA :  این روغن ها در هردو نوع موتور بنزینی و دیزلی با توجه به شرایط راحت کاری مورد استفاده قرار می گیرد و نیاز به هیچ ماده افزودنی ندارد.

SB : از این روغن در موتورهای بنزینی با حداقل مواد افزودنی استفاده می کنند که شرایطی همچون  مقاومت بالا در مقابل اکسیده شدن، خوردگی و ساییدگی دارند. (SA+ مواد ضد خوردگی و ضد اکسیداسیون و مخصوص خودرو با مدل 1930).

SC : دارای مواد ضد زنگ و ضد اکسایش و پاکنمندگی بالا می باشد و در خودروهای 1964 تا 1967 به کار گرفته می شود.

SD : از نظر کارآیایی با SC برابری می کند اما مواد افزودنی بیشتری دارد و  مقاومت بالایی در دمای بالایی موتور دارد و در خودر با مدل 1967 تا 1970 استفاده می گردد.

SE : این روغن با کیفیت  SD یگکسان است ولی در آن از مواد افزودنی بیشتری استفاده شده است و جهت استفاده در خودرهای 1971 تا 1980 طراحی گردیده است.

SF :  این روغن با سطح کیفیت SE  برابر می کند اما با ویژگی های بارزی همچون  مواد ضد اکسیداسیون و ضد ساییدگی بیشتر و مناسب جهت استفاده در خودرو های مدل 1980 تا 1989 که بر اساس استاندارد MIL-L-46152B,C می باشد.

SG : با سطح کیفیت SF یکسان بوده اما دارا  کیفیتی بالاتر از آن با مواد افرودنی بیشتر که در خوروهای (۱۹۸۹-۱۹۹۲) معادل با استاندارد MIL-L-46152D,E می باشد.

SH :  این روغن مشابه SG است که با استفاده از روش CMA  مورد آزمایش قرا گرفته است همچنین دارای کیفیتی بالا که در آزمایشگاهی متعددی  آزمون های همچون فراریت (Noack) و قابلیت فیلتر شدن را به خوبی جواب داده است مناسب برای خودرو های (۱۹۹۳-۱۹۹۶) است.

SJ :  این روغن دارای ویژگی های مشابه با  SH است که با روش CMA  امتحان شده  و کیفیت آن به اثبات رسیده همچنین در آزمون های همچون Gelatin Index ,TEOST Homogeneity/Miscibility  به موفقیت رسیده است مناسب برای مدل  خودرو های(۱۹۹۶-۲۰۰۱).

SL : سطح کیفیت این روغن که در سال ۲۰۰۲ تولید شده با روش Acc code  مورد آزمون قرا گرفته است و مطابق با استانداردهای API و آزمون درجه گرانروی SAE در مورتورهای بنزینی مدرن می باشد.

SM :  مناسب جهت استفاده در موتور خودروهای که تا سال ۲۰۱۰ تولید گردیده اند.

SN :  از این روغن در تمام موتور خودروهایی که از سال ۲۰۱۱،۲۰۱۰ طراحی شده اند مورد استفاده قرا می گیرد، این روغن موتور همچنین دارای مقاومت بهتر در برابر اکسیداسیون، پوشش دهی بیشتر و محافظت در برابر رسوب گذاری بر روی قطعات و افزایش کارایی روغن موتور در دمای پائین بهبود یافته است.

گرید های سبک این روغن موتور بیشتر جهت صرفه جویی در مصرف سوخت مورد استنفاده می شود و در برخی روغنهای SN دارای استاندارد ILSAC می باشد و انرژی موتور را حفظ می کند.

روغن موتور ارزان همه این روغن موتورها مورد استفاده گسترده ای قرار می گیرند و جهت استفاده از آنها می توان به خرید اینترنتی روغن موتور پرداخت که راه با صرفه تری برای خرید روغن موتور ارزان تر برای همه مشتریان است.

مقایسه روغن موتور بنزینی و دیزلی

مقایسه روغن موتور بنزینی و دیزلیروغن موتور خارجی در بسیاری از افراد از روغن موتور دیزلی در موتورهای بنزینی استفاده می کنند که این کار بسیاری غلطی می باشد چرا که همه موتورها باید از روغن موتور مخصوص خود با فرومولاسیون مناسب استفاده نمایند.
می توان در مقایسه روغن موتور بنزینی و دیزلی موارد زیر را بیان کرد:

  • آلایندگی و نوع عملکرد کاتالیزورها:
    نوع موادی که در ترکیب این دو نوع روغن استفاده شده است کاملا با هم متفاوت است و موتورهای دیزلی دارای مواد بالایی از روی و ضد سایش می باشند و کاتالیزورهای آن به گونه ای ساخته شده اند که با این نوع روغن همخوانی داشته باشد.
    اما در موتورهای بنزینی این کاتالیزوروها وجود ندارند بنابراین نمی شود در موتور خودرو بنزینی همچون پراید از روغن دیزلی استفاده شود، یعنی روغن موتور پراید باید حتما روغن موتور بنزینی باشد.
  • ویسکوزیته:
    میزان غلظت و روانکاوی روغن نیز از جمله مواردی است که منجر به تفاوت روغن موتورها می شود در روغن موتورهای دیزلی معمولا شاهد ویسکوزیته بالاتری هستیم که در صورت استفاده آن در موتورهای بنزینی مشکلاتی زیادی در این خودروها ایجاد می گردد.
  • میزان افزودنی ها:
    روغن موتورهای دیزلی دارای میزان مواد افزودنی همچون پاک کنندگی بیشتری هستند که و.ظایف زیادی را بر عهده دارند به همین جهت اگر از این روغن ها در موتورهای بنزینی استفاده شود اثرات مخربی بر آن می گذارد.
  • تعویض روغن موتور:
    معمولا موتورهای دیزلی همانند موتورهای بنزینی نیاز به تعویض روغن دارند بنابراین به هنگام تعویض روغن این موتورها باید به از روغن موتورهای مخصوص موتورهای دیزلی در آنها استفاده گردد چرا که استفاده نادرست منجر به خسارت هنگفت می شود.

لیست قیمت انواع روغن موتور در بازار

لیست قیمت انواع روغن موتور در بازاراگر می خواهید بورس روغن موتور از آخرین لیست قیمت عمده روغن موتور و قیمت انواع روغن موتور در بازار با خبر شوید می توانید به دفاتر فروش این برندها یا نمایندگی های فروش آنها در سطح شهرهای مختلف مراجعه کنید.
برای آگاهی از قیمت عمده روغن موتور اما بهترین و ساده ترین راه سرکشی به سایت های فروش انواع روغن موتور باکیفیت از برندهای معتبر می باشد که قیمت روز انواع روغن موتور را ثبت می کنند.

قیمت روغن موتورها معمولا براساس پارامترهای همچون موارد زیر تعیین می گردند:

  • کیفیت مواد سازنده
  • برند سازنده
  • نرخ ارز
  • محل فروش
  • نوع فروش
  • نوع روغن
  • نوع خرید
  • و …

برترین تولید کنندگان روغن موتور

برترین تولید کنندگان روغن موتورقیمت عمده روغن موتور و برترین تولید کنندگان روغن موتور در ایران و جهان با عرضه روغن موتورهای با کیفیت و اصل در بین مشتریان طرفداران زیادی را پیدا کرده اند.
روغن موتورهای این برندها موجب عملکرد بالایی خودرو و کاهش میزان مصرف سوخت شده و در نتیجه آلودگی کمتری را به محیط اطراف وارد می کنند.
کاهش اصطحکاک خودرو، تمیز نگه داشتن قطعات خودرو و کاهش رسوبات این قطعات و همچنین خنک نگه داشتن موتور خودرو از جمله ویژگی های بارز محصولات عرضه شده این تولید کنندگان می باشد.

انواع روغن موتورهای دیزلی

انواع روغن موتورهای دیزلیروغن موتوری که برای روانکاری موتور خودرو از آن استفاده می شود و جدا از روغن موتورهای بنزینی اما شباهت زیادی به آنها دارد از این رو به هنگام خرید باید دقت لازم را انجام داد.
امروزه انواع روغن موتور های دیزلی با برندهای گوناگون در بازار وجود دارد اما به هنگام خرید این نوع روغن باید چند نکته را در نظر گرفت:

  • قابلیت مناسب جهت پاکسازی موتور خودرو.
  • مانع از سایش قطعات موتور خودرو باشد.
  • کاهش مصرف سوخت با داشتن کیفیت لازم.
  • دقت در خرید روغتن موتور و قیمت مناسب آن.
  •  و …

 برندهای برتر روغن موتور در بازار قیمت عمده روغن موتور

برندهای برتر روغن موتور در بازارقیمت عمده روغن موتور و برندهای برتر روغن موتور در بازار دارای اعتبار زیادی هستند از این رو محصولات عرضه شده آنها بسیار پرفروش است چرا که بسیاری از مشتریان به هنگام خرید روغن موتور مورد نیاز خود به برند تولید کننده آن نیز توجه می نمایند.

این برندهای معتبر به شیوه های حضوری و اینترنتی به توزیع محصولاتشان می پردازند، برای خرید حضوری باید به دفاتر پخش و نمایندگی های آنها در سراسر کشور رفت و انواع مختلف روغن موتور را از نزدیک خریداری کرد.

قیمت عمده روغن موتور خرید اینترنتی و غیر حضوری نیز یکی دیگر از راه های تهیه روغن موتور برندهای معروف می باشد که مشتریان با قیمتی ارزان تر از بازار می توانند انواع روغن موتور مورد نیاز خود را به صورت عمده و جزء تهیه کنند.

عمده فروشی روغن موتورهای باکیفیت

عمده فروشی روغن موتورهای باکیفیتقیمت عمده روغن موتور در بسیاری از نمایندگی های و تولیدی ها به خرید عمده انواع روغن موتور می پردازند آنها معمولا برای این کار به عمده فروشی روغن موتورهای باکیفیت مراجعه می کنند تا محصولی با کیفیت و ارزان قیمت خریداری کنند.

قیمت انواع روغن موتور برخی از نمایندگی ها بعد از خرید انواع روغن موتور باکیفیت درجه یک به بسته بندی آن با نام و لوگو شرکت خود می پردازند و آن را به بازار فروش عرضه می نمایند.

قیمت عمده روغن موتور معمولا همراه با تخفیفاتی برای فروشنده می باشد از این رو این تولیدی ها با خرید روغن موتور با قیمت عمده و سپس فروش آن به نرخ بازار سود خوبی خواهند کرد.

بزرگترین مرکز خرید و فروش روغن موتورهای بنزینی و دیزلی

بزرگترین مرکز خرید و فروش روغن موتورهای بنزینی و دیزلیبزرگترین مرکز خرید و فروش روغن موتورهای بنزینی و دیزلی مکانی مناسب جهت تهیه بهترین برندهای روغن موتور می باشد.
قیمت عمده روغن موتور در مرکز دارای نمایندگی های مختلف در سطح شهرهای گوناگون می باشد تا مشتریان بتوانند به خرید و فروش انواع روغن موتور بنزینی و دیزلی به صورت حضوری با حجم کم و زیاد بپردازند.

داشتن فروش اینترنتی در سایت هایفروش آنلاین این مراکز نیز روشی آسان تر برای مشتریانی می باشد که امکان خرید حضوری را ندارند تا بتوانند انواع روغن موتور را به صورت غیرحضوری خریداری کنند.

ارائه دهنده برتر انواع روغن موتور اصل

ارائه دهنده برتر انواع روغن موتور اصلروغن موتور اصل و درجه یک معمولا اثرات مثبت زیادی بر خودرو می گذارد که از جمله آن می توان گفت:

  • استارت راحت و آسان
  • روانکاوی قطعات موتور و جلوگیری از سایش
  • کاهش اصطکاک
  • محافظت از موتور در مقابل زنگ زدگی و خوردگی
  • تمیز نگه داشتن قطعات موتور
  • کاهش رسوبات در محفظه احتراق موتور
  • حذف و مقابله با دوده
  • خنک کردن قطعات موتور
  • آببندی فشارهای احتراق
  • جلوگیری از تولید کف
  • و …

ارائه دهنده برتر انواع روغن موتور اصل نیز با عرضه  انواع روغن موتور با داشتن ویژگی های بالا توانسته است بازار پرفروشی در بازار داخلی و خارجی پیدا کند.
این ارائه دهندگان روغن های موتورهای خود را با کمک مهندسین متخصص و تجهیزات عالی تولید کرده و موجبات رضایت مشتریان را فراهم نموده اند.

سفارش اینترنتی روغن موتور مرغوب

سفارش اینترنتی روغن موتور مرغوباگر به اینترنت سری زده باشید و روغن موتور مرغوب را سرچ کنید به شما هزاران برند را معرفی خواهد کرد،  آنچه اهمیت دارد استفاده از روغن موتور از برندهای معتبر می باشد.

قیمت عمده روغن موتور بسیاری از شرکت های عرضه روغن موتور در سایت های آنلاین فروش خود کارشناسان خبره و متخصصی را قرار داده اند تا به صورت 24 ساعته پاسخگوی سؤالات مختلف مصرف کنندگان روغن موتور باشند.

لیست قیمت روغن موتور بنابراین مشتریان با آگاهی کامل به خرید روغن موتور می پردازند همچنین محصولات این سایت ها دارای خدمات پس از فروش و گارانتی لازم می باشند تا مشتریان با اعتماد کامل به سفارش اینترنتی روغن موتور مرغوب بپردازند.

صادرات روغن موتورهای درجه یک

صادرات روغن موتورهای درجه یکصادرات روغن موتورهای درجه یک از ایران به کشورهای دیگر مقوله ای بسیار پر اهمیت می باشد چرا که ارائه روغن درجه یک به دیگر کشورها موجب ارز آوری زیادی می گردد که اثرات مثبتی بر اقتصاد کشور خواهد گذاشت.

که از جمله آن می توان به اشتغال زایی در کشور و همچنین شناخته شدن روغن موتورهای ایرانی در بازار جهانی می باشد که افتخاری بزرگ برای صنعت روغن موتور کشور به حساب خواهد آمد.

قیمت عمده روغن موتور بسیاری از برندهای معتبر کشور هم اکنون به صادارت روغن موتورهای درجه یک به سایر کشورها می باشند که موجب موفقیت روز افزون این برندها گردیده است.

شاخص‌های مهم در انتخاب روغن موتور

شاخص‌های مهم در انتخاب روغن موتوریکی از شاخص های مهم در انتخاب روغن موتور را می توان شاخص گرانروی یا لزجت بنامیم که دارای استانداردهای لازم همچون SAE می باشد که به صورت xxW-yy شاهد آن هستیم.

نماد xx و yy عددهای هستند که هر کدام نشان دهنده مشخصه ای از میزان گرانروی روغن خودرو است معمولا xx از مضرب 5 می باشد و از صفر تا 20 را شامل می شود و yy مضرب 10 از 20 تا 60 می باشد.

علامت w حداقل میزان گرانروی را در فصل زمستان نمایش می دهد که برگرفته شده از کلمه Winter است.
عدد قبل از w میزان گرانروی در فصل سرد و عدد بعد از آن میزان گرانروی را در فصل گرم و دماهای بالا را نمایش می دهد.

عوارض تأخیر در تعویض روغن موتور

عوارض تأخیر در تعویض روغن موتورقیمت عمده روغن موتور و عوارض تأخیر در تعویض روغن موتور بسیار زیاد است زمانی که روغن موتور تعویض نگردد این روغن در خودرو  به صورت لخته و لجن مانند شده و دیگر اویل توانایی پمپ آن را ندارد.
مرکز پخش روغن موتور بنابراین در اویل گیر کرده و با فشاری که به آن وارد می شود موجب شکستن ساچمه های فنر در آن خواهد شد.

در نتیجه موجب یاتاقان خودرو می گردد که هزینه های زیادی را ایجاد می کند و خسارت زیادی به خودرو وارد می شود که از جمله آن می توان به تعویض موارد زیر اشاره کرد:

  • تعویض یاتاقان خودرو
  • تعویض پیستون و متعلقات
  • تراش سرسیلندر
  • تعویض اویل پمپ
  • تعویض تسمه تایم
  • تعویض زنجیر اویل پمپ
  • و …

راهنمای خرید روغن موتور مناسب برای خودرو

راهنمای خرید روغن موتور مناسب برای خودروبسیاری از افراد در پی خرید روغن موتور مناسب هستند تا عمر موتور خودروشان بالا برود، یک روغن مرغوب علاوه بر افزایش عمر خودرو به کاهش مصرف سوخت کمک کرده و آلاینده ها را کم می کند.

تولید کننده روغن موتور قیمت عمده روغن موتور یکی از پارامترهای مهم جهت خرید روغن موتور مناسب فروشگاه روغن موتور را می توان عامل ویسکوزیته روغن نام برد و این عامل پراهمیت که میزان چسبندگی را نشان می دهد در دماهای مختلف اندازه گیری شده و با کد مشخصی تعیین می گردد.
پس به هنگام تهیه روغن خودرو، دفترچه راهنمای خرید روغن موتور مناسب برای خودرو را مطالعه کنید و مطابق با آن از برندهای معتبر اقدام به  خرید روغن موتور بنماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *