فروش روغن تصفیه موتور 20w50 بشکه

فروش روغن تصفیه موتور با بشکه فلزی 208 لیتری در انواع روغن تصفیه موتور 20w50 روغن موتور 50 روغن موتور 40 با ادتیو و پلیمر استاندارد.
قیمت و لیست انواع محصولات روغن خصوصا روغن تصفیه شده در لینک http://101service.ir زیر در دسترس می باشد/

فروش روغن تصفیه موتور

فروش روغن تصفیه موتور

قیمت خرید و فروش روغن تصفیه موتور برای انواع گرید های روغن 20w50 شامل sl/cf – sj/cf – sG//cd – sf/cd -sc/cc با استفاده از انواع روغن پایه تصفیه شده با کیفیت و با فلش استاندارد بالای 180 تا 220 بر اساس نوع روغن و گرید که استفاده می شود کیفیت متفاوتی دارد و مواد افزودنی مرتبط مربوط به این محصول می بایستی اضافه شود.
در فرایند تولید انواع روغن و با رعایت استانداردهای تولید این محصول سطح کیفی متفاوتی برای هر روغن تعریف شده است و در نهایت نکته بسیار مهم در این فرایند این می باشد که روغن استاندارد برای استفاده در خودروهای تعریف شده و مشخص استفاده می شود و می بایستی بر اساس نوع خودرو روغن مخصوص همان وسیله نقلیه می بایستی استفاده شود تا کارایی و اثر بخشی لازم را برای این محصول و خودرو به بهترین شکل ممکن داشته باشد.
اهمیت استفاده از روغن استاندارد در فرایند های تولید و فروش انواع محصولات مثل روانکار کاملا شفاف می باشید و عدم رعایت نکات مهم و کلیدی در این فرایند خسارت زیادی را ایجاد می نماید.

قیمت روغن 20w50 تصفیه

قیمت روغن 20w50 تصفیه

قیمت گذاری انواع روغن های به دلیل و شرایط مختلف و نوع موادی که در این فرایند ها استفاده می شود کاملا متفاوت است از این رو برای تشخیص روغن با کیفیت می بایستی لزوما این محصول با آزمایشگاه ارسال شود در غیر اینصورت بجز موارد ظاهری روغن امکان تشخیص کیفیت این محصولات ممکن نیست و درنهایت ممکن است اسیب های زیادی را مصرف کننده این محصولات بهمراه داشته باشد.
دغدغه تولید کننده های روانکار و انواع روغن های موتور دیزلی و بنزینی تامین مواد اولیه با کیفیت و مناسب برای تولید محصول با کیفیت و روانکارهای مختلف می باشد زیرا مواد اولیه معمولا با چالش هایی همراه است و تامین این مواد به دلیل وارداتی بودن از برندهای مختلف محدودیت های خاص و شرایط خاص خود را ایجاد می نماید.
و دغدغه مصرف کننده انواع روغن ها به کیفیت این محصولات خالصه می شود زیرا اختلاف زیادی در فروش این محصولات با کیفیت های متفاوت نیست و نکته اساسی و مهم به عملکرد روغن در موتور خودرو و یا وسیله نقلیه یا هر تجهیز دیگر بر می گردد و این موضوع اصلی ترین عامل قیمت گذاری انواع روغن می باشد زیرا با کیفیت خودرو ارتباط مستقیم دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *