Additive price of diesel oil additive diesel KT180

قیمت افزودنی روغن دیزلی یا بسته افزودنی روغن موتور دیزلی با ادتیو دیزلی KT180 یا ادتیو هایتیک و انواع ادتیو بنزینی و دیزلی وارداتی.
انواع افزودنی های روغن بنزینی و دیزلی در لینک http://autocarservice.ir با امکان ارسال و مشاهده دیتا شیت در دسترس شما می باشد.

قیمت افزودنی روغن دیزلی

قیمت افزودنی روغن دیزلی

بسته افزودنی روغن ها و روانکارهای دیزلی و بنزینی برای تولید انواع روانکار و حتی روغن های صنعتی مورد مصرف دارد این روغن ها بر اساس نوع و قابلیت و همچنین موارد استفاده که دارد تقسیم بندی خاص و منحصر به فرد خود را دارد بنابراین می توان گفت که برای استفاده از روغن پایه که یکی از موادی می باشد که در حقیقت درتولید انواع روانکار های و روغن های مختلف مصرف دارد می بایستی انواع مختلفی از روغن های صنعتی استفاده شود این روغن ها قطعا بر اساس شرایط دمایی و محیطی که می بایستی استفاده شود باید قابلیت منحصر به فرد مربوط به خود را داشته باشد.
اهمیت استفاده از روانکار مناسب یا روغن موتور دیزلی و بنزینی کاملا واضح و مبرهن می باشد که می بایستی برای خودروهای مختلف از روغن های مخصوص و منحصر به فرد استفاده شود . شاید شما هم دانش و تجریه در خصوص انواع روانکار و استفاده از مواد اولیه مورد استفاده این روغن ها را داشته باشید و قطعا نقش مواد افزودنی روغن در کیفیت نهایی محصول را می دانید.

فروش ادتیو دیزلی

فروش ادتیو دیزلی

ماهیت استفاده از انواع افزودنی همچنان که در بالا اشاره شد بستگی تمام به قابلیت و نوع روغنی خواهد بود که می بایستی برای مصرف این محصولات استفاده شود و کارایی این محصول در محیط واقعی که در نهایت اهمیت و قابلیت هایی می باشد که از نظر خریداران این محصولات صرفا کیفیت نهایی محصول مورد نظر خواهد بود و اینکه در نهایت خریدار روغن موتور دیزلی دانش و تخصص لازم را در خصوص مواد افزودنی روغن ندارد ولی در نهایت امر نکته مورد نظر این خریداران کیفیت نهایی محصول خواهد بود.|
رابطه مستقیمی بین کیفیت و محصول نهایی که می تواند شامل انواع روغن های دیزلی و بنزینی و یا حتی روغن ترمز یا روغن های هیدرولیک وجود دارد این ارتباط به دلیل افزایش کیفیت و قابلیت استفاده شدن در محیط کاری و مرتبط با این روغن و محصول حاصل می شود اضافه شدن ادتیو ضدیخ یا PPD باعث می شود که روغن در سیال در دمای کم قابلیت حرکت داشته باشد و این حرکت با اضافه شدن ضد یخ ممکن می شود زیرا سیال دچار یخ زدگی نمی شود.
همچنین افزودنی یا ادتیو انتی اکسیدان باعث می شود که از ترکیب سیال با اکسیژن جلوگیری شود و این موضوع باعث می شود که اکسیداسیون انجام نشود و از ایجاد رسوب و تشکیل لجن که باعث استهلاک قطعات موتور و همچنین افزایش مصرف سوخت ممانعت گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *