قیمت خاک تونسیل خاک رنگبر 22.7 کیلوگرم کیسه

قیمت خاک تونسیل خاک رنگبر یا خاک دیاتومه در کیسه های22.7 کیلوگرم و 25 کیلوگرم بسته بندی و برای پساب کارخانه روغن های صنعتی و خوراکی.
برای افزودنی های روغن و رنگبری محصولات و مواد اولیه در لینک http://servicenice.ir زیر نیز قابل مشاهده می باشد.

قیمت خاک تونسیل

قیمت خاک تونسیل

خاک تونسیل به دلیل مزیت های زیاد و استفاده گسترده در صنایع مختلف و مزیت های بیشماری که دارد مواد مصرف و گسترده و متعددی دارد از این رو بصورت بسته بندی های استاندارد 25 کیلویی یا 22.7 کیلوگری برای جابجایی راحت و اسان قابل ارسال است از این برای سفارش و خرید این محصول می بایستی مقدار مورد نظر برای رنگبری و نوع محصولی که می بایستی از این خاک استفاده شود مشخص باشد تا در نهایت بر اساس نتایج تست ازمایشگاهی بتوان بهترین میزان را ترکیب نمود و البته بهترین نتیجه نیز برای رنگبری از محصولی که تولید می شود حاصل گردد .
خاک تونسیل دارای طیف گسترده از انواع مصارف در صنایع مختلف دارد زیرا این محصول با قابلیت هایی نظیر خنثی بودن از نظر شیمایی بدون ایجاد واکنش در ماده ای که می بایستی رنگ بری شود و به دلیل داشتن ذراتی متخلخل شرایط پایداری را در محلول ایجاد نموده و به همین دلیل نیز ته نشین نمی شود.

فروش بهترین رنگبر روغن صنعتی خوراکی

فروش بهترین رنگبر روغن صنعتی خوراکی

فروش بهتری نوع خاک تصفیه تونسیل برای استفاده و تصفیه انواع مختلفی از محصولات کاربرد دارد که می توان گفت که شامل انواع روغن خوراکی مثل کلزا ، نخل، سویا، افتابگردان و غیره می شود همچنین برای استفاده در کنستانرده ابلیمو و همچنین پسماند ها نیز اثر بخشی بسیار خوبی دارد و می توان گفت از بهترین انواع خاک رنگبر می باشد که بدین منظور استفاده می شود.
این نوع خاک برای تصفیه برای تصفیه پارافین و موم و برای کاهش بو این محصول بسیار موثر می باشد همچنین برای حذف فلزات در فرایند های مختف با توانایی جذب و بالاترین فیلتراسیون این امکان را فراهم می کند که بهترین شرایط را برای حذف ناخالصی و رنگ را انجام دهد.
در صابون سازی نیز بیشترین امکان را برای روشن شدن رنگ محصول وهمچنین در پالایش روغن های معدنی که دمای تقطیر بالایی هم دارد و فرایند تصفیه بسته به نوع محصول و شرایط انجام رنگبری کمی متفاوت می باشد.
اهمیت تولید محصول با کیفیت که می تواند شامل انواع مختلفی از روغن های صنعتی و معدنی یا حتی روغن های خوراکی باشد و کیفیت رنگ و بوی این محصولات این مزیت را ایجاد می کند که می بایستی بر اساس استانداردهای موجود بهترین کیفیت را برای استفاد از این محصولات برای مصرف صادراتی ایجاد و فراهم نمود بنابراین استفاده از این محصول مزیت رقابتی ویژه ای ایجاد می نماید.


بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *