خرید روغن موتور استاندارد بهران ایرانول نفت پارس اسپیدی ، برای عملکرد صحیح ماشین شما که نیاز به یک عنصر اساسی به نام روغن موتور دارد و در این مقاله قصد داریم بخش عمده ای از این محصولات و بهترین قیمت روز را به بازار عرضه کنیم.

برای بهبود عملکرد خودرو باید از روغن موتور خوب استفاده کنید. طول عمر اتومبیل ها به عوامل مختلفی از جمله کیفیت روغن موتور بستگی دارد.

در استفاده و تعویض این ماده باید از کمک متخصصان فنی خودرو استفاده شود. نام دیگر این روغن ها روان کننده است که به نقش این محصول در فریند مکانیکی موتور خودرو اشاره دارد. بدون وجود روغن عملکرد موتور دچار مشکل می شود و به سرعت باعث خرابی خودرو می شود.تاریخچه استفاده از روغن موتور به قبل از میلاد مسیح برمی گردد.

در طول تاریخ استفاده از چرخ دنده ها همیشه با همراهی روغن ها شکل گرفته است. دانشمندان پس از اختراع خودروها با تغییر فرمولاسیون روغن سعی در بهبود عملکرد خودروها داشتند. پس از استخراج و توسعه نفت در فرایند استفاده از مشتقات نفتی روغن موتور تولید و به بازارها عرضه شد.

قیمت روغن موتور

در ساخت روغن موتور از موادی استفاده می شود که کیفیتen مستقیما بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد. مهمترین کاری که روغن موتور انجام می دهد کاهش اصطکاک اجزای موتور در حین کار است. سایر وظایف این محصول کاهش احتمال زنگ زدگی و فرسایش قطعات است.

روغن موتور می تواند از این طریق عمر سطوح فلزی را افزایش داده و سطح کارکرد وسیله نقلیه را افزایش دهد.روغن موتور در مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. روغن موتور مصنوعی یکی از انواع این محصول است که قیمت بالایی دارد و کارایی مفیدی برای خودرو دارد.این روغن نسبت به سایر مدل ها به تعویض کمتری نیاز دارد و ماندگاری بیشتری دارد. استفاده از روغن مصنوعی مصرف سوخت را کاهش می دهد و مقاومت بالایی در برابر دمای بالا ایجاد می کند.

روغن موتور معدنی که از نفت خام تهیه می شود یکی از ارزان ترین مدل های این محصول است. این روغن باید هر چند هزار کیلومتر یک بار تعویض شود که نسبت عمر پا ارمینی برای این محصول در نظر گرفته می شود. محافظت از این روغن در برابر تغییر دما خیلی زیاد نیست و بنابراین در رده روغنهای معمولی موتور محاسبه می شود. این مدل روغن برای اتومبیل های قدیمی و مصارف عادی مناسب است.

خرید و فروش روغن موتور عمده

با توجه به ظرفیت بالای ایران در تولید روغن موتور بازار عمده این محصولات از رونق ویژه ای برخوردار است. حجم مورد نیاز روغن موتور برای هر خودرو متفاوت است. طبق دفترچه راهنما یا کمک یک متخصص حجم وسیله نقلیه خود را اندازه بگیرید.

روغن موتور برای محافظت از وسیله نقلیه شما استفاده می شود . عملکرد این محصول از طریق پاکسازی موتور از لاتکس و مواد اضافی اتفاق می افتد. همچنین عملکرد موتور را هنگام کار با کاهش دما افزایش می دهد. مهمترین وظیفه روغن موتور کاهش اصطکاک بین اجزای درگیر و در عین حال کاهش دمای موتور و جلوگیری از احتراق و افزایش ایمنی و عملکرد بالاتر خودرو است. روغن موتور با جلوگیری از اکسید شدن فلزات از زنگ زدگی دستگاه جلوگیری کرده و رسوبات و مواد زودیاک موجود را از بین می برد.

بهترین قیمت روز روغن ماشین بهران ایرانول نفت پارس اسپیدی در نیکان اویلز

تولیدکنندگان روغن موتور باید در نظر بگیرند که بهترین قیمت روز این محصول بیشترین تقاضا را خواهد داشت. این محصول با کاهش مصرف سوخت حدود سی درصد می تواند به میزان قابل توجهی در هزینه فعلی خودرو صرفه جویی کند. یکی از دلایل اصلی استفاده از روغن موتور کمک به کاهش ac صوتی به دلیل فعالیت موتور است.

این محصول با روغن کاری قطعات می تواند صدای عملکرد این اجزا را کاهش دهد. و بنابراین به طور چشمگیری صدای کلی کار موتور را کاهش می دهد. خرید روغن موتور در عمر روغن موتور حدود دو تا چهار سال است و دیگر استفاده نخواهد شد.

از where جایی که روغن موتور باید به طور مداوم تعویض شود لازم است مرتبا سطح روغن اتومبیل خود را بررسی کنید. بسته به مدل ماشین و نحوه رانندگی می توانید زمان تغییر روغن oil را تعیین کنید. کیفیت روغن مورد استفاده یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده زمان تعویض این محصول است.

رانندگی با سرعتهای غیرمجاز-رانندگی در هوا-ترافیک سنگین-و حمل بارهای نامناسب با خودرو باعث کاهش عمر روغن موتور مصرفی و کاهش زمان تعویض این محصول می شود.

برای تعویض روغن موتور و خرید روغن موتور می توانید به مراکزen بروید و با کمک متخصصان این جایگزینی را انجام دهید. تعویض روغن موتور چندان دشوار نیست و در صورت داشتن تجهیزات لازم نیز می توانید این کار را خودتان انجام دهید. لازم است روغن موتور مناسب اتومبیل خود را شناسایی کرده و از یک محصول با کیفیت استفاده کنید.

در این مقاله سعی کردیم بازار خرید و فروش روغن موتور را بررسی کرده و مرجعی معتبر برای تهیه با کیفیت ترین محصولات به شما معرفی کنیم. در این سایت می توانید تمام مدل های روغن موتور موجود در بازار را مشاهده کرده و به عنوان خط line خریداری کنید.

کیفیت این محصولات همانطور که در بالا ذکر شد از تمام استانداردهای لازم برخوردار است. امکان خرید عمده محصولات برای مشتریان عزیز فراهم شده است. با حذف واسطه ها و خرید مستقیم شما از سازنده هزینه این محصول بسیار مقرون به صرفه است. برای کسب اطلاعات بیشتر و پاسخ به سوالات خود می توانید از طریق سایت اقدام کرده و با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *