قیمت روغن موتور دیزلی ایرانول از بهترین برند های روغن موتور دیزلی و تولید پالایشگاه نفت ایرانوال که انواع روغن موتور با کیفیت ایرانول در در برندهای روغن موتور ایرانول 7000، 9000، 12000، 17000 با لیست قمیت روغن موتور دیزلی و با کیفیت بی نظری محصولات و انواع روغن خودرو و صنعتی را عرضه می کند.

روغن موتور از ترکیبات روغن پایه نفتی و سایر افزودنی های شیمیایی به دست می آید. روغن مورد کارایی های مختلفی دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش سایش قطعات موتور
  • روانکاری
  • آب بندی کامل بین سیلندر و پیستون
  • شستشوی داخل، نگهداشتن قطعات موتر از دوده دیگر ترکیبات
  • خنک کردن قطعات داخلی

روغن موتورها به طور کل یا برای موتورهای بنزینی یا دیزلی یا توریو شارژ مناسب هستند و با توجه به مدل و نوع ماشین انتخاب می شوند. برای نمونه، روغن موتور پراید با روغن موتور خاور فرق می کند. شرکت های تولیدی مختلفی در این عرصه فعالیت می کنند که می توان به ایرانول اشاره کرد. با تماس با این شرکت می توان از قیمت روغن موتور دیزلی ایرانول یا قیمت روغن ریسینگ ایرانول مطلع شد.

با همه این ها، روغن موتور را باید همان گونه که شرکت توصیه کرده استفاده نمود. برای آشنایی با انواع روغن موتور، باید میزان مواد افزودنی، میزان گرانروی، روش ساخت و سطح کیفیت را دانست. روغن موتور ها عموماً به سه دسته تقسیم می شوند:

  1. سنتیک
  2. نیمه سنتیک
  3. مینرال

قیمت روغن موتور دیزلی ایرانول | فروش عمده

فروش عمده روغن موتور دیزلی ایرانول

فروش عمده روغن موتور دیزلی ایرانولفروش عمده روغن موتور دیزلی ایرانول، از طریق دفتر مرکزی ایرانول دفتر مرکزی ایرانول صورت می گیرد. نمایندگی فروش ایرانول در سراسر ایران فعال است و فرآورده های این شرکت به ویژه روغن موتور دیزلی ایرانول را می توانید از فروشگاه های لوازم یدکی ماشین خریداری نمایید. همچنین ایرانول، روغن موتور را با نام های ایرانول رویال، ایرانول رونیا و … تولید می کند. برای نمونه روغن موتور ایرانول رونیا برای همه اتومبیل های سواری و خودروهای ون سبک می باشد. این روغن موتور با کارایی بالا و با استفاده از روغن پایه تمام سینتتیک و مواد افزودنی مرغوب تولید شده و برای همه فصول و شرایط آب و هوایی تولید گردیده است. با این اوصاف هر کدام از این روغن موتورها کیفیت و کارایی خود را دارند.

قیمت روغن موتور دیزلی

قیمت روغن موتور دیزلیبرای بدست آوردن قیمت روغن موتور دیزلی، بهتر است به وب سایت شرکت های معتبر سر زد و با آنان تماس گرفت. قیمت روغن موتور دیزلی بنا بر کیفیت و نوع، متفاوت است. بی تردید قیمت روغن موتور بهران با روغن موتور ایرانول فرق می کند. برای این که از تازه ترین قیمت ها اطلاع حاصل کنید، به فروشگاه های اینترنتی هم می توانید سر بزنید. بسیاری از سایت ها، قیمت های ثابتی از روغن موتورها را اعلام کردند. همچنین برخی از فروشگاه های اینترنتی با تخفیف ویژه این کالا را به فروش می رسانند. همچنین قیمت روغن موترهای داخلی با خارجی فرق می کند. قیمت روغن موتور خارجی طبعاً به دلیل نوسانات ارزی بیشتر از تولیدات داخلی می باشد. برخی از سایت های قیمت روغن موتورها را این گونه اعلام کردند:

  • روغن بهران، سوپر توربو دیزل، قیمت 20 لیتری: 157500 تومان
  • روغن موتور بهران، مدل پیشتاز سی، قیمت چهار لیتری: 77000 تومان
  • روغن موتور الف، مدل اوولوشن، قیمت 5 لیتری: 152000 تومان
  • روغن موتور توتال، قیمت 5 لیتری: 127800 تومان

بهترین روغن موتور دیزلی

بهترین روغن موتور دیزلیبهترین روغن موتور دیزلی، روغن موتوری می باشد که همه استانداردهای لازم را داشته باشد. توجه داشته باشید که در بازار روغن موتورهای تقلبی هم به فروش می رسند. برای شناخت بهترین روغن موتور دیزلی بهتر است به برچسب های روی ظرف روغن موتور توجه شود. شرکت ها و کارخانه های معتبر از برچسب های بزرگ و واضح استفاده می کنند. برای این که بهترین روغن موتور را خریداری کنید، به وب سایت های شرکت های معتبر سر بزنید و سفارش خود را به صورت آنلاین بدهید.

پخش روغن موتور دیزلی ایرانول

پخش روغن موتور دیزلی ایرانولپخش روغن موتور دیزلی ایرانول از طریق خود این شرکت انجام می شود. این نوع روغن موتور را می توان از فروشگاه گوناگون سطح شهر و همچنین فروشگاه های آنلاین خریداری کرد. روغن موتور دیزلی ایرانول در سراسر ایران قابل دسترس می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *