بهترین مارک روغن موتور ایرانول ، بهران ، اسپیدی یا elf  را با چه قیمتی و کجا عرضه می شود ؟ اگر به دنبال بهترین مارک روغن موتور هستید و می خواهید به لیست قیمت انواع روغن موتور بنزینی دسترسی داشته باشید، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید. در این مطلب قصد داریم بهترین برند روغن موتور را به شما معرفی کرده و راه های دسترسی به این محصول را برایتان بیان می نماییم.

لیست قیمت روغن موتور بنزینی | خرید بهترین برند روغن موتور

لیست قیمت روغن موتور بنزینی

لیست قیمت روغن موتور بنزینیبهترین مارک روغن موتور و روغن موتور بنزینی نوعی از روغن های صنعتی می باشد که برای بالا بردن کارایی و همچنین حفظ سلامت موتور خودرو بسیار ضروری می باشد.
این محصول که در واقع یک سیال نفتی است، مخصوص موتورهای بنزینی بوده و فقط برای این موتور ها کاربرد دارد.

روغن موتورهای بنزینی با توجه به کیفیت و نوعشان از قیمت های مختلفی برخوردار می باشند.
کیفیت این محصولات با استفاده از شاخص API که توسط موسسه نفت آمریکا تعیین شده است، بیان می گردد.

بهترین مارک روغن موتور با شاخص API برای موتورهای بنزینی با حرف S و برای موتورهای دیزلی با حرف C نشان داده می شود.
جهت نشان دادن کیفیت روغن موتورهای بنزینی، بعد از حرف S، از یک حرف لاتین بین حروف A تا N استفاده می شود که هر چه این حرف به N نزدیکتر باشد، به معنای کیفیت بالاتر محصول می باشد.

لیست قیمت بهترین مدل های روغن موتور بنزینی، در دسترس نمایندگان فروش معتبر این محصولات قرار دارد.
برای دسترسی به این لیست می توانید با  مراکز فوق تماس گرفته و از آخرین قیمت محصولات مورد نیاز خود اطلاع کسب نمایید.

خرید بهترین برند روغن موتور بنزینی

خرید بهترین برند روغن موتور بنزینیبهترین مارک روغن موتور برند های معتبری در دنیا وجود دارند که اقدام به تولید و عرضه انواع روغن های صنعتی و از جمله روغن موتور می نمایند.
علاوه بر برند های معتبر خارجی، در داخل کشور نیز تولید کنندگان معتبری وجود دارند که روغن موتور باکیفیت تولید کرده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

با توجه به اینکه روغن موتور به طور مستقیم بر روی سلامت و عملکرد موتور خودرو تاثیر می گذارد، میتوان دلیل حساسیت بالای خریداران را برای خرید بهترین روغن موتور موجود در بازار درک کرد.

بهترین مارک روغن موتور و خرید روغن موتور درجه یک و مرغوب، به میزان زیادی در هزینه های احتمالی در آینده جلوگیری کرده و خیال شما را از این بابت راحت می کند.
اگر به دنبال خرید بهترین برند روغن موتور بنزینی هستید و در این زمینه اطلاعات کافی ندارید، حتما با ما تماس بگیرید.

ما به شما کمک می کنیم تا روغنی متناسب با نوع خودرو و شرایط خود تهیه نمایید و علاوه بر هزینه، در زمان و انرژی خود نیز به میزان قابل ملاحظه ای صرفه جویی نمایید.

راهنمای خرید روغن موتور

راهنمای خرید روغن موتورهمانطور که می دانید، قلب تپنده هر خودرویی موتور آن است و برای حفظ عملکرد و ایمنی خودرو، ابتدا باید به موتور آن اهمیت بدهیم.
بهترین مارک روغن موتور برای خرید روغن موتور مناسب، ابتدا باید با نوع تکنولوژی  موتور خودروی خود آشنا بوده و روغنی مناسب آن تهیه نمایید.

روغن موتور ها به دو دسته کلی زیر تقسیم می شوند:

  • روغن موتور های بنزینی
  • روغن موتور های دیزلی

دقت داشته باشید که هر یک از این روغن ها فقط باید برای موتور های مخصوص به خود مورد استفاده قرار بگیرند در غیر اینصورت سلامت موتور را با خطرات جدی مواجه ساخته و شما را متحمل پرداخت هزینه های گزاف خواهند نمود.

در مرحله بعد، برای انتخاب یک روغن موتور مناسب باید به کیفیت این محصولات دقت نمایید.
کیفیت روغن موتور ها بر اساس شاخص API تعیین می شود که به صورت حروف لاتین بر روی بسته بندی روغن درج می گردد.

بر روی بسته های روغن موتور علاوه بر درج شاخص کیفیت، شاهد نوشته شدن عدد گرانروی محصول نیز می باشیم.
شاخص گرانروی در واقع بیانگر میزان غلظت محصول مورد نظر می باشد و باید متناسب با محل سکونت شما و شرایط دمایی که خودرو در آن فعالیت می کند باشد.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در رابطه با انواع روغن موتور و تهیه روغن موتور اصل و با کیفیت، از طریق شماره های زیر با ما تماس برقرار نمایید.
کارشناسان ما راهنمای خرید روغن موتور مناسب را در اختیار شما قرار داده و به تمامی سوالات شما پاسخ می دهند.

بازار روغن موتور ایرانی و خارجی در کشور

بازار روغن موتور ایرانی و خارجی در کشورامروزه در بیشتر خانواده های ایرانی حداقل یک خودرو وجود دارد و همین موضوع سبب شده است که بازار روغن موتور در کشور، یکی از بازارهای پررونق بوده و همواره از میزان عرضه و تقاضای بالایی برخوردار باشد.

در این بازار شاهد عرضه انواع روغن موتور ایرانی هستیم که در کیفیت های مختلف، به متقاضیان عرضه می شوند.
علاوه بر محصولات ایرانی، انواع روغن موتور خارجی نیز در این بازار عرضه شده و از میزان فروش بالایی نیز برخوردار می باشد.

بهترین مارک روغن موتور مهمترین شرط بقاء در این بازار، عرضه محصولاتی با کیفیت است که بتوانید رضایت خاطر مشتریان را تامین نماید.
عامل مهم دیگری که در محبوبیت و بقای عمر عرضه کنندگان انواع روغن موتور در این بازار تاثیر بسیار زیادی دارد، قیمت معقول و منصفانه محصولات می باشد.

چنانچه به عنوان یک تولید کننده و یا وارد کننده قصد دارید وارد بازار این محصول شوید و نیازمند دریافت راهنمایی و اطلاعات کافی در این زمینه می باشید، از طریق شماره های درج شده با ما تماس حاصل فرمایید.

تولید کننده ممتاز روغن موتور در ایران

تولید کننده ممتاز روغن موتور در ایرانکشور ما جزو یکی از کشورهایی است که سالهاست در زمینه تولید انواع روغن موتور فعالیت داشته و توانسته پیشرفت های قابل ملاحظه ای نیز در این زمینه کسب نماید.
امروز شاهد  فعالیت برندهای برتر روغن موتور در کشور هستیم که اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت و عرضه آن ها به بازارهای داخلی و خارجی می نمایند.

بهترین مارک روغن موتور برای صادرات محصولات با کیفیت به بازارهای جهانی، علاوه بر اینکه سود زیادی برای تولید کنندگان و تاجران این محصولات در پی دارد، سبب ورود ارز به کشور شده و از این نظر نیز بسیار حائز اهمیت می باشد.

اگر به عنوان یک تاجر و یا حتی خریدار به دنبال تولید کنندگان ممتاز انواع روغن موتور در ایران هستید، حتما با ما تماس حاصل فرمایید.
ما ضمن معرفی برترین تولید کنندگان روغن موتور، امکان دسترسی شما به محصولات این برند ها را نیز فراهم می آوریم.

عمده فروشی روغن موتورهای درجه یک

عمده فروشی روغن موتورهای درجه یکمراکزی که به پخش و عرضه انواع روغن موتور مشغول هستند، این محصولات را به صورت عمده و یا خرده در اختیار متقاضیان قرار می دهند.
عمده فروشی روغن موتور به صورت حضوری و یا اینترنتی صورت می گیرد و شما می توانید براحتی محصولات مورد نیاز خود را به مقدار دلخواه

از طریق مراکز  معتبر عمده فروشی انواع روغن موتور، تهیه نمایید.

بهترین مارک روغن موتور و قیمت هایی که در این مراکز عرضه می شود، مورد تایید و نظارت نهاد های نظارتی بوده و بسیار مناسب می باشند.
این مراکز علاوه بر ارائه محصولات ارزان قیمت، فرآورده هایی با کیفیت و استاندارد نیز در اختیار متقاضیان قرار می دهند.

اگر قصد خرید عمده انواع روغن موتور با کیفیت و درجه یک را دارید، با ما تماس برقرار نمایید.

بهترین برندهای روغن موتور در بازار

بهترین برندهای روغن موتور در بازارروغن موتور یک محصول بسیار ضروری در جهت افزایش کارای و عملکرد خودرو به شمار آمده و ضمن روان کاری قطعات مختلف، باعث پایین آمدن درجه حرارت موتور نیز می گردد.
این سیال نفتی با جذب ذرات حاصل از احتراق سوخت، کمک بزرگی در جهت بالا رفتن کارکرد موتور می نماید.

کیفیت بالای روغن موتور یکی از عواملی است که سبب محبوبیت و افزایش اعتبار تولید کننده این محصول می گردد.
برند هایی که اقدام به تولید محصولاتی با کیفیت و استاندارد نمایند، از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده و می توانند نبض بازار را در دست بگیرند.

امروزه در بازار روغن موتور، انواع مختلفی از محصولات عرضه می شوند که هر یک، از کیفیت مشخصی برخوردار می باشند.
اگر به دنبال مرکزی می گردید که بتوانید در آن به طیف وسیعی از برند های معتبر روغن موتور دسترسی داشته و محصولاتی با کیفیت تهیه نمایید، با ما تماس برقرار کنید.

بهترین مارک روغن موتور برای ما بهترین برند های روغن موتور را به شما عرضه کرده و محصولاتی با کیفیت در اختیار شما قرار می دهیم.
محصولات عرضه شده در این مرکز از استاندارد بالا و قیمت های بسیار مناسبی برخوردار بوده و قطعا رضایت خاطر شما را فراهم می آورند.

نمایندگی برتر عرضه انواع روغن موتورهای باکیفیت ایرانی و خارجی

نمایندگی برتر عرضه انواع روغن موتورهای باکیفیت ایرانی و خارجیبرای خرید اینترنتی روغن موتور می توانید از طریق نمایندگی های برتر عرضه این محصولات، نسبت به تهیه اقلام مورد نیاز خود اقدام نمایید.
شما در این نمایندگی ها به انواع روغن موتورهای با کیفیت ایرانی و خارجی دسترسی داشته و قادر خواهید بود این محصولات را با قیمتی بسیار مناسب تهیه نمایید.

بهترین مارک روغن موتور در نمایندگی های مذکور، محصولاتی با شاخص  API بالا به شما عرضه می شوند که می توانند رضایت خاطر شما را فراهم آورند.
در این مراکز شما این امکان را دارید محصولاتی با ویسکوزیته مناسب، که با شرایط دمایی محل سکونت خود مطابقت داشته باشد، تهیه نمایید.

برای اطلاع از نمایندگی های معتبر در شهر خود و تماس با این مراکز، می توانید از طریق شماره های زیر اقدام نموده و تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را در این زمینه، به دست آورید.

شاخص‌ های مهم در انتخاب روغن موتور مناسب

شاخص‌ های مهم در انتخاب روغن موتور مناسباگر خودروی شخصی دارید حتما تاکنون برای تهیه روغن موتور بارها به فروشگاه های مختلف سر زده و با طیف وسیعی از انواع روغن موتور روبرو شده اید.
در این مواقع چنانچه با شاخص های مهمی که برای انتخاب یک موتور مناسب باید در نظر گرفته شوند آشنا نباشید، مسلما دچار مشکل شده و انتخاب نادرستی انجام می دهید.

برای تشخیص اینکه چه روغن موتوری مناسب خودروی شما می باشد، ابتدا باید با تکنولوژی ماشین خود آشنا باشید.
چنانچه خودروی شما یک خودروی پیشرفته می باشد، باید توجه داشته باشید که در هنگام خرید روغن موتور، روغن های تمام سنتتیک تهیه نمایید.

بهترین مارک روغن موتور و روغن موتورهای تمام سنتتیک حاصل پولیمراسیون هیدروکربن ها بوده و از سطح کیفی بسیار بالایی برخوردار می باشند.
این روغن ها از ویسکوزیته بالایی برخوردار هستند و مصرف سوخت را تا حد زیادی کاهش می دهند.

اگر شما صاحب یک خودروی معمولی هستید، روغن موتور های نیمه سنتتیک، بهترین گزینه برای شما می باشند.
این روغن ها نسبت به روغن های سنتتیک از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند.

بهترین مارک روغن موتور و موضوع مهم دیگری که در هنگام خرید روغن موتور باید مد نظر داشته باشید، کیفیت روغن موتور می باشد که با شاخص API مشخص میگردد.
گرانروی یا غلظت روغن موتور نیز موضوع بسیار مهمی است که در هنگام خرید این محصول باید به آن توجه داشته باشید و محصولی خریداری نمایید که در شرایط دمایی محل زندگی شما کارایی خود را از دست ندهد.

مشخصات و کارکرد روغن موتورهای بنزینی

مشخصات و کارکرد روغن موتورهای بنزینیروغن موتورهای بنزینی محصولاتی هستند که برای روانکاری، جلوگیری از سایش قطعات موتور، پایین آوردن دمای موتور و همچنین کاهش درجه حرارت آن مورد استفاده قرار می گیرند.
این روغن ها با جذب ذرات ناشی از احتراق بنزین در داخل موتور، به تمیز شدن موتور و بالا رفتن کارایی آن نیز کمک می کنند.

بهترین مارک روغن موتور و روغن موتور های بنزینی با توجه به پایه روغن مورد استفاده شده در آنها، به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

  • روغن موتور های مینرال
  • روغن موتور های سنتتیک
  • روغن موتور های نیمه سنتتیک

روغن موتور های مینرال که نسل اولیه روغن موتور های می باشند، بر پایه نفت خام بوده و هیچ بهینه سازی بر روی آنها انجام نشده است.
این روغن ها از کیفیت و قیمت نسبتا پایینی برخوردار بوده و در فواصل زمانی کوتاه باید تعویض شوند.

روغن موتور های سنتتیک، نسل جدید و پیشرفته روغن موتورهای بنزینی بوده و برای خودروهای پیشرفته مناسب می باشند.
این روغن ها حاصل پولیمراسیون هیدروکربن ها بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند.

روغن موتور های نیمه سنتتیک در واقع محصولاتی هستند که به لحاظ ساختاری، ترکیب روغن های مینرال و سنتتیک می باشند.
این نوع از روغن موتورها، برای خودروهای معمولی مناسب بوده و کیفیت قابل قبولی نیز دارند.

مشخصات و کارکرد روغن موتورهای دیزلی

مشخصات و کارکرد روغن موتورهای دیزلیروغن موتور های دیزلی شباهت بسیار زیادی به روغن موتور های بنزینی داشته و هر دو دارای پایه روغن می باشند.
تفاوت این دو نوع روغن در مواد افزودنی بکار رفته در تولید آنها می باشد که در ادامه به طور مفصل به آن می پردازیم.

موتور های دیزلی برعکس موتور های بنزینی تمایل بیشتری به جذب کربن دارند، به همین دلیل روغن موتورهای دیزلی حاوی مقادیر بیشتری از افزودنی های ضد سایش می باشند.
به طور کلی می توان گفت که موتور های دیزلی به دلیل قرار گیری در شرایط سخت، نیاز به روغن هایی با افزودنی های بیشتر دارند.

بهترین مارک روغن موتور و روغن موتور  دیزلی از ویسکوزیته بالاتری نسبت به روغن موتور های بنزینی برخوردار بوده و به عبارتی گرانروی بالایی دارد و برای روانکاری اجزاء مختلف موتور، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

در هنگام تهیه این نوع روغن موتورها توجه داشته باشید که محصولاتی با کیفیت تهیه کرده و از خرید روغن های نامرغوب، به شدت پرهیز نمایید.
بهترین مارک روغن موتور و استفاده از روغن های بی کیفیت، سلامت موتور خودروی شما را با خطرات جدی مواجه ساخته و خسارت های هنگفتی بر شما تحمیل خواهد نمود.

سفارش بهترین روغن موتور

سفارش بهترین روغن موتورکیفیت روغن موتور، مهمترین موضوعی است که در انتخاب خریداران نقش داشته و آنان را سمت خرید محصولی خاص سوق می دهد.
خریداران همواره به دنبال این هستند که محصولی مرغوب و درجه یک را تهیه کرده و هزینه خود را صرف خرید محصولی مناسب نمایند.

برای تهیه محصولات مرغوب و با کیفیت می توان از طریق حضوری و یا اینترنتی اقدام نمود.
نمایندگی های معتبر فروش انواع روغن موتور، در سراسر کشور دایر بوده و اقدام به عرضه محصولاتی با کیفیت و مرغوب به مشتریان خود می نمایند.

بهترین مارک روغن موتور را اگر قصد خرید انواع روغن موتور را دارید، می توانید به صورت حضوری در این مراکز حاضر شده و محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایید.
برای خرید روغن موتور راه ساده تر و کم هزینه تری نیز وجود دارد و آن، استفاده از مراکز اینترنتی عرضه انواع روغن موتور می باشد.

برای تهیه محصول از این مراکز، تنها کافیست سری به این سایت ها زده و بهترین روغن موتور های موجود در بازار را سفارش دهید.
محصولات مورد نیاز شما در سریع ترین زمان ممکن برای شما ارسال شده و در اختیارتان خواهند بود.

فروشگاه مجازی معتبر عرضه انواع روغن موتور اصل

فروشگاه مجازی معتبر عرضه انواع روغن موتور اصلخرید اینترنتی انواع روغن موتور اصل یک راه بسیار راحت و کم هزینه برای تهیه این محصولات می باشد که به میزان قابل ملاحظه ای هزینه های شما را کاهش داده و در عین حال سبب صرفه جویی در انرژی و وقتتان نیز خواهد شد.

بهترین مارک روغن موتور و سایت اینترنتی معتبر عرضه روغن موتور، به شما این امکان را می دهد که به انواع مختلفی از محصولات دسترسی داشته و با مقایسه قیمتها بتوانید بهترین محصول موجود در بازار را خریداری نمایید.

برای تماس با این فروشگاه، تهیه کاتالوگ  انواع محصولات و لیست قیمت انواع روغن موتور اصل، با شماره های موجود تماس گرفته و از طریق کارشناسان ما، اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

صادرات بهترین روغن موتورها بهترین مارک روغن موتور

صادرات بهترین روغن موتورهاروغن موتور هایی که توسط تولید کنندگان معتبر داخلی تولید می شوند، به دلیل داشتن سطح کیفی بسیار بالا توانسته اند بازارهای جهانی را نیز فتح کرده و جایگاه ویژه ای برای خود در این بازار ها دست و پا نمایند.

رعایت استانداردهای جهانی و بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های موجود، از جمله دلایلی هستند که در بلند تر شدن آوازه شهرت روغن موتور ایرانی نقش بسیاری داشته اند.

برخی از انواع روغن های موتور داخلی که به کشور های خارجی صادر می شوند عبارتند از:

  • روغن موتور هیدرولیک
  • روغن موتور دیزلی
  • روغن موتور بنزینی

اگر به عنوان یک تاجر و صادر کننده قصد دارید در زمینه صادرات انواع روغن موتور مشغول به کار شوید، توجه داشته باشید که محصولاتی با کیفیت و مرغوب را برای صادرات انتخاب نمایید.

بهترین مارک روغن موتور و تولید کنندگان انواع روغن موتور نیز برای ورود به بازارهای جهانی لازم است سطح کیفی محصولات خود را به استاندارد های جهانی رسانده و محصولاتی به بازار عرضه کنند که قدرت رقابت با نمونه های مشابه خارجی را داشته باشند.

برای کسب اطلاعات تکمیلی در زمینه و دریافت مشاوره های لازم، با شماره های مندرج تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم در خرید روغن موتور مناسب بهترین مارک روغن موتور

نکات مهم در خرید روغن موتور مناسباولین و مهمترین موضوعی که در تهیه روغن موتور باید به آن توجه نمایید، سازگاری روغن با موتور خودروی شما می باشد.
برای انتخاب سازگارترین روغن حتما دفترچه راهنمای خودرو را مطالعه کرده و سپس برای خرید اقدام نمایید.

دومین موضوعی که در خرید روغن موتور باید به آن توجه داشته باشید این است که، روغنی مرغوب و با کیفیت تهیه کنید.
بهترین مارک روغن موتور در هنگام خرید روغن موتور، از برندهای معتبر و شناخته شده که روغن هایی با کیفیت تهیه می کنند اقدام به انتخاب نمایید.

نکته مهم دیگری که باید در هنگام تهیه روغن موتور مدنظر داشته باشید، ویسکوزیته یا غلظت روغن موتور می باشد.
چنانچه شما در منطقه ای سرد سیری زندگی می کنید، روغنی با ویسکوزیته پایین خریداری نمایید تا در روزهای سرد با مشکل یخ زدگی روغن مواجه نشوید.

در مورد مناطق گرمسیری موضوع کاملا برعکس است و باید روغنی با ویسکوزیته بالا تهیه نمایید تا گرمای هوا سبب رقیق شدن بیش از حد و کاهش عملکرد آن نشود.

زمان مناسب جهت تعویض روغن موتور

زمان مناسب جهت تعویض روغن موتورمهمترین عامل تعیین کننده زمان تعویض روغن، میزان کارکرد موتور و مسافتی که خودرو طی کرده  می باشد.
برای اطلاع از میزان، میبایست دفترچه راهنمای خودرو را مطالعه نمایید.

مهمترین نشانه ای که بیانگر فرا رسیدن زمان تعویض روغن موتور است، شنیده شدن صداهای غیر عادی از داخل خودرو می باشد که به دلیل ساییده شدن قطعات به وجود می آید و نشان دهنده این موضوع است که روغن، کارکرد خود را از دست داده و دیگر به روانکاری قطعات نیست.

میزان قرار گیری خودرو در شرایط سخت نیز بر کارکرد روغن موتور تاثیر گذاشته و زمان تعویض روغن را تعیین می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *