خرید و فروش عمده روغن موتور به عنوان یک ماده حیاتی و مهم برای عملکرد مطلوب و دقیق موتور محسوب می شود و در این مقاله به معرفی بازار روغن معدنی و عمده فروشی این محصول و همچنین بهترین قیمت و روش انتخاب آن می پردازیم.

برای عملکرد مطلوب موتور باید از یک روغن موتور خوب و مناسب با طراحی موتور استفاده شود که در صورت عدم توجه به این موضوع عمر مفید موتور بسیار کاهش می یابد، بنابراین روغن موتور بسیار مهم است. روغن موتور در حفظ سلامت و پایداری موتور نقش بسزایی دارد و بنابراین استفاده و جایگزینی این ماده باید توسط کارشناسان فنی و مجرب خودرو صورت گیرد و نام دیگر روغن موتور روان کننده است.

از آنجایی که خودرو توسط موتور احتراق داخلی ساخته شده است، اهمیت و ضرورت روانکاری در صنعت خودروسازی نیز به وضوح نمایان شد و در ساخت و تولید روغن موتور، مواد و عناصر دارای کیفیت و کمیت مستقیماً بر نحوه قیمت گذاری محصول تأثیر می گذارند.

مهمترین کار روانکار کاهش اصطکاک و جلوگیری از فرسایش در قسمت های متحرک موتور در حین کار است. روغن موتور صنعتی می تواند از خرابی آنها جلوگیری کرده و حرکت آنها را بسیار آسان تر و روان کننده تر کند و همچنین از گرم شدن بیش از حد و افزایش دمای موتور به دلیل کاهش اصطکاک جلوگیری کند و روغن موتور را به طرق مختلف حفظ می کند که باعث افزایش طول عمر موتور خودرو می شود. روغن ایرانول علاوه بر جلوگیری از افزایش لجن غلیظ اطراف موتور، گرد و غبار و آلودگی را نیز تمیز نگه می دارد.

از آنجایی که روغن دارای درصد حرارتی بالایی است، در قسمت هایی مانند پیستون حرارت کاهش می یابد. موتور خودرو به دلیل داشتن قطعات متحرک اصطکاک بالایی دارد و به همین دلیل روغن ایرانول بهترین گزینه برای کاهش این مشکل است. یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول جلوگیری از رسیدن گرما به قسمت های خطرناک است.

با استفاده از این محصول تا چند سال دیگر سیستم موتوری سالمی خواهید داشت و بنابراین هنگام انتخاب روغن برای خودروی خود باید به ترکیب و عملکرد خودرو توجه کرد.

باید توجه داشته باشیم که اگر موتور در زمان مناسب تعویض نشود باعث آلودگی صوتی می شود. این بدان معنی است که روغن کاری بین اجزای سیستم خودرو باعث می شود موتور شما دیرتر از کار بیفتد و همچنین باید گفت که روغن هیدرولیک از نفوذ آب به سیستم موتور جلوگیری می کند. روغن ایران برای اولین بار از زمانی که قدرت بالایی برای تمیز کردن قطعات داخلی موتور دارد استفاده شده است اما مشتریان اطلاع کافی ندارند. پس از اینکه موتور به اندازه مشخص شده خود کار کرد، موتور باید تعویض شود.

این باعث می شود که سیستم داخلی موتور به منظور افزایش عمر موتور بهتر شود. اگر دیر شود، رسوبات موجود در موتور مسیرها را تا زمانی که موتور قفل شود مسدود می کند پس توجه زیادی به روغن خودرو داشته باشید تا هزینه زیادی نداشته باشید.

خرید و فروش عمده روغن موتور در مدل هایی با کیفیت های مختلف تولید و به بازار عرضه می شود. روغن موتور گیاهی تمام مصنوعی یکی از با کیفیت ترین روغن ها می باشد که علاوه بر حفاظت از محیط زیست، عملکرد بسیار خوبی برای روغن کاری موتور خودرو دارد، عمر مفید بسیار خوبی دارد که با توجه به قیمت بالای این محصول در طولانی مدت به دلیل قیمت بالای آن نسبت به روغن های دیگر زیرا نسبت به مدل های دیگر نیاز به تعویض کمتری دارد و دوام بیشتری دارد.

استفاده از روغن های گیاهی کاملاً مصنوعی باعث کاهش مصرف سوخت و ایجاد مقاومت بالایی در برابر دمای بالا می شود.

در مقابل، روغن موتور معمولی (روغن معدنی) که مستقیماً از پالایش نفت خام تولید می شود، یکی از روغن های موتور اصلی است که به عنوان یک اصل ارزان قیمت به حساب می آید. این روغن نسبت به انواع دیگر روغن موتور عمر کاری بسیار کمتری دارد و مقاومت آن در برابر حرارت چندان مناسب نیست. بنابراین در دسته روغن های معمولی قرار می گیرد و برای موتورهای قدیمی که تکنولوژی پیشرفته ای ندارند استفاده می شود.

خرید و فروش عمده روغن با توجه به ظرفیت ایران در تولید و فرآوری روغن موتور، بازار اصلی این محصولات از محبوبیت بالایی برخوردار است. وظیفه اصلی روغن موتور حذف اصطکاک بین اجزای متحرک است. در عین حال، با روغن کاری موتور، دمای موتور در حین کار کاهش می یابد و عملکرد موتور افزایش می یابد.

تولیدکنندگان روغن موتور مطمئناً به این نکته توجه دارند که بهترین قیمت این محصول بیشترین تقاضا را برای خرید دارد، بنابراین باید با تکیه بر دانش جدید و بکارگیری متخصصان، بهترین محصول را با کیفیت در اختیار مشتریان قرار دهند.

روغن موتور در شرایط نگهداری ایده آل حدود دو تا چهار سال عمر می کند و پس از این مدت یا در صورت نگهداری در شرایط نامناسب دیگر قابل استفاده نیست زیرا روغن موتور باید به صورت دوره ای تعویض شود و روغن موتور به طور مرتب مطابق با آن کنترل می شود. با توجه به مدل خودرو و شرایط رانندگی جایگزین، کیفیت روغن استفاده شده در خودرو یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده جایگزینی آن است.

شرایط رانندگی و همچنین رانندگی با سرعت بالا، ترافیک شهری، هوای آلوده و حمل و نقل غیرمتعارف خودرو، عمر مفید روغن موتور را به شدت تحت تاثیر قرار می دهد و می تواند زمان تعویض روغن موتور را کاهش دهد، که برای تعویض روغن باید از کارشناسان فنی خودرو استفاده کرد. تا روغن مناسب و با کیفیت موتور خودروی خود را شناسایی و عرضه کنید.

در این مقاله سعی کردیم انواع روغن موتور را به شما معرفی کنیم و با توجه به کیفیت های متفاوت آن به بررسی بازار خرید و فروش روغن موتور بپردازیم و مرجعی را برای ارائه بهترین و با کیفیت ترین روغن موتور به شما پیشنهاد دهیم.

در این سایت می توانید مدل های مختلف روغن موتور با کیفیت و کیفیت بالا و همچنین انواع گریدها و استانداردهای روغن موتور را به صورت آنلاین و غیر حضوری خریداری کنید. کیفیت این محصولات به شرح فوق دارای استانداردهای لازم بوده و امکان خرید عمده این محصولات را بصورت آنلاین و غیر حضوری فراهم کرده است و برای اطلاعات بیشتر و ثبت درخواست خرید از طریق وبسایت با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *