صادارت روغن موتور ترکمنستان

صادرات روغن موتور ایرانی به ترکمنستان شامل انواع روغن دیزلی و روغن بنزینی با سطوح کیفیت متفاوت و روغن دیزلی SAE50 از مشهد.
انواع روغن موتور بنزینی و انواع روغن موتور دیزلی برای صادرات بهمراه مواد اولیه مورد نیز از لینک زیرhttp://autocarservice.ir قابل مشاهده است.

صادارت روغن موتور ترکمنستان

صادارت روغن موتور ترکمنستان

همانگونه که مستحضر می باشید استفاده از انواع روغن موتور دیزلی و روغن بنزینی برای مصرف در خودروهای سواری و خودروهای سنگین و ماشین های راه سازی استفاده می شود. یکی از مهمترین نیاز های کشورهای مختلف بمنظور تامین نیاز کالاهای اساسی و رونق تولید با امکان بهره گیری از سیستم حمل و نقل کاملا بروز و فعال می باشد لزوم استفاده از انواع روانکارها برای خودرو های سواری و کامیون ها کاملا موضوعی بدیهی می باشد و استفاده از روغن های موتوری بمنظور استفاده در این خودرو نیاز اساسی همه کشورها و ضامن توسعه پایدار و همچنین رشد اقتصادی کشورها می باشد.
صادرات روغن موتور ترکمنستان از ایران خصوصا از استان خرسان رضوی که هم مرز با کشور ترکمنستان است بسیار مورد توجه و تمرکز بازرگانان و فعالین اقتصادی کشور ترکمنستان می باشد . زیرا انواع روغن موتوری دیزلی و بنزینی از سطح کیفیت SN تا سطح کیفی SG و حتی پایینتر از ایران و شهر مشهد قابل تحویل به ترکمنستا ن می باشد.

قیمت روغن موتور دیزلی SAE50

قیمت روغن موتور دیزلی SAE50

صادرات انواع روغن ها و محصولات از کشور عزیزمان ایران به مناطق مختلف دنیا انجام می شود در این میان به دلیل دسترسی ایران به دریا و ابهای ازاد امکان تامین اقلام مختلفی که شامل افزودنی های مختلف روغن می باشد را بسهولت از کشورهای تولید کننده این مواد اولیه تولید روغن موتور دیزلی و بنزینی دارد از این رو با توجه به داشتن انواع روغن پایه برای تولید روغن های موتوری و روغن های صنعتی برای تجهیزات وماشین آلات برای کارخانه های تولید کننده این روغن در ایران با قیمت های کاملا رقابتی فراهم شده است.
از مهترین دلایل و گزینه های خرید انواع روغن برای کشورهای هم مرز با ایران قیمت تمام شده مناسب این محصول است که در نهایت با پشتوانه کیفیت این محصول شرایط برای دسترسی به تامین مناسب و قیمت مناسبت برای انواع روغن های موتور و روغن ترمز و ضد یخ و غیره برای این کشورهای نظیر افغانستان ، ترکمنتسان ، پاکستان فراهم می باشد.
شایان ذکر است صادرات روغن موتور ترکمنستان صرفا خرید تجار و بازرگان خارجی از ایران روغن های ارزان نیست زیرا در ایران خیلی از برندها با قیمت و کیفیت مناسب برای ارسال و تحویل به کشورهای اسیای میانه از طریق مشهد و بصورت زمینی از مرز سرخس قابل ارسال می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *