فروش ادتیو هایتک 9325G افزودنی روغن موتور

فروش ادتیو هایتک برای تولید روغن موتور دیزل و روغن موتور بنزینی در بشکه 192 کیلوگرم بسته بندی ادتیو هایتک کد 9325G قابل تحویل انبار شوراباد تهران.
افزودنی های روغن و مواد اولیه تولید این محصولات در لینک http://autocarservice.ir:// در دسترس می باشد.

فروش ادتیو هایتک

فروش ادتیو هایتک

افزودنی های روغن برای همه کمپانی های تولید کننده روغن ماده ای شناخته شده می باشد این محصول با قابلیت های تعریف شده و بر اساس استاندارد های تعریف شده مجموعه ای از انواع موادی می باشد که می بایستی برای عملکرد بهتر روانکار در خودرو استفاده می شود و مجموع استفاده از این محصول بعنوان یک پکیج به خریداران این محصولات عرضه می شود تا بر اساس دیتا واستانداردهایی که برای تولید روغن مورد نظر دارند نسبت به تولید این محصول و روغن هایی که با ادتیو هایتک و مطابق دیتا شیت تولید شود.
انواع روغن های موجود در بازار عرضه و تقاضا و فروش محصولات شامل انواع روغن های معدنی یا مینرال و روغن های صنعتی می شود که روغن های صنعتی به دو گروه نیمه سنتتیک و تمام سنتتیک تقسیم بندی می شود که هر کدام کیفیت و عملکرد منحصر به خود را دارد که برای تولید همه این روغن های می بایستی از انواع مشخصی ادتیو و پلیمر نیز استفاده شود.

خرید و فروش افزودنی روغن موتور

خرید و فروش افزودنی روغن موتور

انواع مواد افزودنی روغن های تولید نظیر روغن موتور بنزینی یا روغن موتور دیزلی همچنین انواع انتی اکسیدان یا انواع ضد یخ یا PPD برای مصرف داخلی و برای کارخانه تولید کننده وتصفیه کننده روغن که شامل تصفیه روغن دوم یا تصفیه اول روغن می شود می بایستی از خارج از کشور واردات انجام گردد از این رو بخش مهمی از این فرایند می بایستی توسط بازرگانی هایی که کار تامین و فروش این محصولات را بر عهده دارند انجام شود .
معمولا بازرگانان و وارد کننده های افزودنی های روغن یا افزودنی های گریس و غیره واردات یک محصول را بصورت تخصصی انجام می دهند و زیرا هزین های جاری برای واردات و تامین ارز و همچنین خواب سرمایه جزو مواردی هستش که در نهایت هزینه های تامین را با چالش روبرو می نماید و همه افزودنی های روغن توسط یک مجموعه یا بازرگانی واردات نمی شود.
بمنظور دسترسی به بهترین قیمت می توان محصولات مختلف را از وارد کننده های تخصصی این محصولات تامین نمود و در نهایت بتوان ضمن ایجاد و دسترسی به بهترین کیفیت مزیت رقابتی برای دسترسی به قیمت مناسب در تولید محصول نهایی حاصل شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *