قیمت صادراتی پایه فلش 235 تقطیری

فروش روغن پایه صادراتی روغن پایه 350 با فلش 235 و رنگ 2-2.5 همچنین پورپونت 6- و ویسکوزیته 100 کمترین 7 و ویسکوزیته ایندکس 102.
امکان خرید روغن پایه صادراتی از لینک زیر در دسترس می باشد همچنین مواد اولیه http://servicenice.ir مورد نیز تولید تولید روغن .

فروش روغن پایه صادراتی

فروش روغن پایه صادراتی

مستحضر می باشید کشورمان ایران به دلیل داشتن ذخایر بسیار زیاد نفتی و استحصال نفت خام و تبدیل به انواع محصولات قابل استفاده در صنایع پایین دستی قابلیت تولید انواع مختلفی از روغن های پایه را برای تولید انواع روانکارها شامل روغن های موتوری و روغن های صنعتی را دارد .
تولید این محصول ارزشمند هر چند به نوعی در داخل بسیار پر مصرف می باشد و و می بایستی تولید کنندگان روغن های مختلف قطع به یقین از این روغن و محصول استفاده نمایند .
فروش انواع مختلفی از روغن پایه مثل روغن پایه 150 -350 – 500 با آنالیز های کاملا خاص و بی نظیر و با قابلیت صادرات و ارسال به کشورهای مختلف بصورت دریایی یا زمینی زمینه فروش و ایجاد صادرات روغن پایه را به مقاصد مختلف فراهم نموده است . از این رو کیفیت روغن پایه صادراتی باعث می شود که دغدغه های تولید کننده انواع روغن در مواجهه با کاهش هزینه های تولید نیز رفع گردد زیرا کیفیت بالای روغن پایه صادراتی باعث می شود که مواد اولیه کمتری برای تولید روغن های مختلف مورد مصرف باشد.

قیمت صادراتی پایه فلش 235 تقطیری

قیمت صادراتی پایه فلش 235 تقطیری

صادرات انواع محصولات نفتی و روغنی و استفاده از ظرفیت مازاد تولید پالایشگاههای دولتی و خصوصی مزیت رقابتی بی نظیری برای کشورهایی دارد که توانایی بسته بندی و تولید محصول نهایی بدون خام فروش محصول اولیه خواهد بود از این رو در کشور ایران نیز با تبدیل انواع مختلفی از روغن های سوخته به روغن های پایه ظرفیت بسیار خوبی را برای تولید و صادرات و استفاده از ضایعات روغنی تبدیل این ضایعات به محصولی صادراتی با قابلیت ارسال به کشورهای مختلف دنیا قابل انجام می باشد.
انواع روغن های پایه تولید شده در ایران به روش های مختلف و برای مصارف متعدد می بایستی قابلیت های منحصر به فرد مربوط به خود را داشته باشد از این رو کیفیت های مختلف و متفاوت روش های مختلف تولید باعث می شود که بتوان در بازار فروش این محصول مزیت هایی را ایجاد نمود تا در نهایت بر اساس مشخصات فنی ذکر شده از روغن ها بهترین مزیت را و بهترین قابلیت را بر اساس نیاز مشتری و سفارش صادراتی محصول خریداری و تامین لازم بصورت مستمر انجام شود بنابراین کیفیت های مختلف برای مصارف مختلف تعریف و قابل استفاده می باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *