Garmsar oil refinery

کارخانه تصفیه روغن گرمسار با فروش روغن موتور تصفیه شده مشابه کارخانه تصفیه روغن سوخته اشتهارد و کارخانه تصفیه روغن سوخته در اصفهان وکارخانه تصفیه روغن سوخته زنجان و کارخانه تصفیه روغن سوخته تبریز روغن موتور تصفیه شده و روغن پایه تصفیه مجدد با روش تصفیه روغن موتور یکسان با گرید روغن موتور 50 و روغن پایه sn350 تولید صادر می شود.

بازدید کننده گرامی لطفا جهت مشاهده اطلاعات و آنالیز روغن تصفیه شده روی لینک کلیک کنیدhttp://servicenice.ir

فروش روغن موتور تصفیه شده 50

فروش روغن موتور تصفیه شده 50

کارخانه تصفیه روغن گرمسار با جمع آوری و بازیافت انواع روغن سوخته موتور و روغن سوخته ترانس از کل ایران بصورت بشکه خرید می شود . با انتقال به کارخانه فرایند فراوری و بازیافت روغن سوخته آغاز می شود و انواع روغن روانکار صنعتی 50 و 40 و 10 و انواع روغن موتور از فرایند بازیافت روغن بازیافتی یا روغن تصفیه مجدد به دست می اید.
کارخانه تصفیه روغن گرمسار و فروش روغن موتور تصفیه شده بصورت مستقیم از درب شرکت مزایای بسیاری را برای خریدار روغن تصفیه مجدد بهمراه دارد . زیرا قیمت این محصول به صورت درب شرکت و تحویل بنادر صادراتی ایران نیز ممکن است و هزینه های کمتری را برای خریدار ایجاد می نماید.

کارخانه تصفیه روغن گرمسار صادرات روغن پایه

کارخانه تصفیه روغن گرمسار صادرات روغن پایه

تصفیه روغن در کارخانه گرمسار به روش های متفاوتی انجام می گردد واین بستگی به تکنولوژی شرکت بازیافت روغن تصفیه دارد که می بایستی نوع روغن بهمراه آنالیز به شرکت اعلام گردد و پس از آن مطابق با انالیز ارائه شده محصول مورد نیاز در بسته بندی بشکه 208 لیتری و یا در فلکسی بسته بندی می گردد و برای بارگیری کشتی به بندر عباس ارسال می شود.
صادرات روغن پایه در صورتی که فرایند تصفیه مطلوبی را طی کرده باشد و مشتری نهایی از محصول رضایت داشته باشد بسیار می تواند برای اقتصاد کشور مناسب باشد . زیرا در حقیفت روغن تصفیه به دلیل وجود انواع روغن پالایشگاهی در کشور خیلی کم استفاده می شود و بیشتر برای صادرات می باشد.

کارخانه صادرات روغن تصفیه مجدد گرمسار

کارخانه صادرات روغن تصفیه مجدد گرمسار

تصفیه روغن در کارخانه گرمسار از خیلی سال قبل انجام می شود و روغن تصفیه مجدد بصورت محصولی نهایی برای مشتری های داخل و خارج کشور تولید و فراوری می گردد . تمامی محصولات روغن تصفیه مجدد گرمسار مصرف داخلی و صادراتی دارد.
کارخانه تصفیه روغن گرمسار با تولید قیر و گریس و انواع روغن موتور و روغن روانکار و همچنین روغن پایه تصفیه مجدد محصول کارخانه صادرات روغن تصفیه مجدد می باشد که بنا به تکنولوژی شرکت از قابلیت و اهمیت ویژه ای برخودار است می توان گفت که گرمسار و روغن موتور های تصفیه شده در ایران شهر از کیفیت بالای برخوردار است و بسیاری از شرکت ها و کشورهای خارجی مشتری روغن پایه ریسایکل و سایر محصولات این شرکت ها هستند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *