2500 tons bulk bitumen market

بازار فروش قیر ایرانی و قیر عراقی با بسته بندی فله و بشکه ، جامبو بگ درب کارخانه و تحویل فوب بندرعباس در دسترس خریداران این محصول می باشد.

بازار فروش قیر صادراتی بشکه و جامبو

بازار فروش قیر صادراتی بشکه و جامبو

قیمت قیر در بازار خرید و فروش انواع قیر با بسته بندهای مختلف و با گرید های مختلف که معمولا قیر 60 70 بیشترین مصرف را دارد بستگی به برند های مختلف قیر و نوع بسته بندی قیر و کشور تولید کننده این محصول دارد و البته گرید و کیفیت قیر در این زمینه بسیار اثر و گذار و موثر در بهای تمام شده قیر تولید شده که حاصل وکیوم باتوم پالایشگاهی هست می باشد.

تامین و خرید قیر برای کشورهای منطقه خاورمیانه بسهولت و در دسترس می باشد این محصولات بیشتر برای این کشورها مصرف داخلی دارد و اغلب این کشورها خود نیز تامین کننده این محصولات می باشد بنابراین عمده صادرات قیر در ایران مرتبط با کشورهایی می باشد که دسترسی به منابع نفتی را ندارند و نیازمند واردات انواع قیر در گرید های مختلف و با کیفیت متفاوت هستند.

قیمت فروش قیر عراق فوب بندرعباس

قیمت فروش قیر عراق فوب بندرعباس

 

کشور عراق مثل ایران دارای ذخیار عظیم نفت و گاز می باشد که همین موضوع باعث شده که این کشور تبدیل با یکی از تولید کنندگان انواع قیر در بازار جهانی باشد که البته کیفیت قیر تولید شده در عراق تفاوت قابل ملاحظه با انواع قیر با کیفیت ایرانی مثل قیر جی و قیر پاسارگاد دارد .

در بازار خرید و فروش انواع قیر در بندرعباس قیر عراق بعنوان قیر درجه 2 شناخته شده می باشد و فلذا مجدانه توانسته است که بازار قیر درجه 2 را در اختیار داشته باشد البته شرکت های ایرانی نیز در حوزه فعال هستند ولی کیفیت و قیمت پایین این محصول در بازار عراق شرایط را برای این شرکت ها محدود نموده است.

قیمت قیر صادراتی ایران فله

فروش قیر صادراتی ایران فله

تولید هر محصولی همانند قیر نیاز به بازاریابی قوی بمنظور  امکان صادرات این محصول  می باشد شرکت های فروش قیر کاملا آگاهی لازم به این موضوع دارند بنابراین برای تعیین قیمت قیر فوب بندرعباس ملاحظات بسیار ویژه را مد نظر دارند تا بتوانند بهترین قیمت را برای عرضه و صادارت عمده این محصولات داشته باشند.

اهمیت همه این موارد را می توان در شرایط تولید و توان تولیدی شرکت های داخلی در تامین و صادرات انواع قیر دانست زیرا مواد اولیه تولید قیر همان وکیوم باتوم بصورت مستمر از پالایشگاه های تولیدی تامین می شود و داشتن شرایط بازاریابی و فروش ویژه برای این محصولات مزیت هایی را فراهم می نماید تا امکان تبدیل نفت خام به محصولاتی با قابلیت ایجاد ارز اوری بیشتر و ارزش افزوده بالاتر فراهم نماید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *