Sale of bitumen bulk tonnage LC jumbo inventory 35000

فروش قیر صادراتی فله یا با بسته بندی جامبو و بشکه تحویل فوب بندرعباس با قیمت هرتن قیر صادراتی و به قیمت قیر 60/70 امروز بصورت نقدی صرافی یا ال سی قابل انجام می باشد.

لیست قیمت قیر صادراتی

لیست قیمت قیر صادراتی

فروش مشتقات نفتی مشابه سایر کالا ها و خدمات شرایط و بسترسازی خاص و ملزومات مورد نیاز این محصولات را طلب می نماید اصولا فروش هر کالا و خدمات بسیار مرتبط با حجم محصول عرضه شده و همچنین تقاضای فروش ان محصول در بازارهای جهانی تعیین کننده میزان فروش و همچن جذاب بودن قیمت برای خریدار می باشد.
اصول قیمت گذاری قیر صادراتی تحت تاثیر موارد مذکور می باشد ضمن اینکه در نهایت شرایط خرید و تقاضای محصول برای خریدار در نهایت می تواند قیمت نهایی محصول را مشخص نمایید با این وجود لیست قیت قیر در بورس کالا قابل مشاهده می باشد و اخرین تغییرات قیمت ها و قیمت نهایی محصول قابل مشاهده برای خریداران نهایی هست.

فروش قیر صادراتی پرداخت ال سی

فروش قیر صادراتی پرداخت ال سی

پرداخت مبلغ خرید هر محصول و کالا و خدماتی از اصلی ترین اصول مذاکره و تصمیم گیری در خصوص یک محصول است که بیشتر نیز مورد توجه خریدار این محصولات می باشد. اهمیت ویژه این موضوع را می توان در شرایطی درک نمود که شیوه های پرداخت متفاوتی در سطح بین الملل و برای کشورها برای خرید و سفارش این محصولات درتناژ بالا تعریف شده است.
پرداخت نقدی یا کش بهای کالاها و خدمات از متداول ترین روش های فروش و خرید محصولات است ولی در تناژ بالا امکان انتقال و تحویل و انتقال را محدود خواهد نمود. شرایط اعلام شده برای صادرات انواع محصولات نظیر قیر و قیمت های نهایی ان نیز این موضوع را پیچیده خواهد نمود و ترجیح بیشتر به پرداخت هزینه های خرید بصورت ال سی خواهد بود که عرف بین الملل این موضوع نیز پذیرفته می باشد.

فروش قیر داخلی جی پاسارگاد

فروش قیر داخلی جی پاسارگاد

اصلی ترین و مهم ترین تولید کنندگان عمده قیر در ایران شرکت های نفتی بزرگی هستند که توانایی تامین و تولید نامحدود قیر را دارند می توان درتجارت قیر در بازار ایران شرکت های جی و پاسارگاد را نام برد که قابلیت و توانایی تامین نامحدود را دارا می باشند همچنین کیفیت و نوع بسته بندی و همچنین اعتبار این برند در دنیا شرایط را برای جلب اعتماد و  اطمینان به کیفیت نهایی محصول و تاکید دارد و می توان گفت اصلی ترین دغدغه خریدار تامین محصول با کیفیت می باشد.
البته صدور گواهی sgs برای خریدار می تواند تا حدودی در جلب اطمینان و اعتماد خریدار نیز موثر باشد  ولی قطعا در تناژ بالا اولویت با کیفیت و سلامت محصول خواهد بود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *